اخبار داغ

چمران:

دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب است/ برخی مسئولین به غلط سازش با آمریکا را راه حل مشکلات می‌دانند

دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب است/ برخی مسئولین به غلط سازش با آمریکا را راه حل مشکلات می‌دانند
نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: آمریکا برای نا امید کردن مردم در آستانه چهل سالگی انقلاب نقشه کشیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مهدی چمران شب گذشته در همایش بزرگداشت روز دانشجو و شهدای دانشجوی شهرستان سبزوار با اشاره به اینکه آمریکا با طراحی نقشه‌های روانی سعی در ایجاد فشار بر مردم است اظهار داشت: ایجاد نارضایتی‌های عمومی یکی از این اهداف است تا اعتراضات لکه‌ای و خیابانی تبدیل به اعتراض سراسری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه با اشاره به اینکه جلب رضایت ایران و اقبال عمومی  برای مذاکرات مجدد ازجمله اهداف غرب برای فشار به مردم است تأکید کرد: این نقشه‌ها در شرایطی است که برجامی را که خود غربی‌ها نوشتند و راه شکایت را بر ما بستند  با وقاحت تمام توافق بین‌المللی را زیر پا گذاشتند .

,

رئیس سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه باید مشکلات و اعتراضات اقتصادی به‌گونه‌ای بیان شود که بهانه به دست دشمنان ندهیم تصریح کرد: برخی از مسئولین به دنبال این موضوع هستند که سازش با آمریکا را راه‌حل مشکلات اقتصادی جلوه دهند که این خلاف واقعیت است.

,

وی ادامه داد: افزایش بصیرت ملت، عملیات روانی رسانه‌ای دشمن را خنثی کرده و می‌توان در شرایط آرام‌تری مشکلات موجود را حل کرد.

,

چمران شرایط بین‌المللی را به نفع جمهوری اسلامی دانست و تشریح کرد: باید با برنامه‌ریزی و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی کشوری قدرتمند توانمندتر داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه