اخبار داغ

رشد صنعت گردشگری روسیه در گرو المپیک و جام جهانی

رشد صنعت گردشگری روسیه در گرو المپیک و جام جهانی
جانشین مدیریت بخش تورهای گردشگری دولتی و امنیت گردشگری، المپیک زمستانی ۲۰۱۴ و جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ را دو عامل مهم در افزایش نرخ گردشگری در روسیه دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تاتیانا منشیکووا جانشین مدیریت بخش تورهای گردشگری دولتی و امنیت گردشگری، رئیس بخش منابع اطلاعاتی و امنیت گردشگری آژانس فدرال توریسم در روسیه در نشست کمیسیون توسعه گردشگری انجمن جغرافیایی روسیه بیان کرد: تابستان سال جاری گردشگری در مناطق مختلف روسیه به میزان ۱۵ درصد رشد داشته است.  بهبود کیفیت زیرساخت ها و خدمات، سیاست های مناسب، رشد و توسعه سریع خدمات گردشگری که آغاز آن به سال ۲۰۱۵ برمی گردد، از جمله مهمترین فاکتورهای افزایش تقاضا برای گردشگری و رشد این صنعت در روسیه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تاتیانا منشیکووا تصریح کرد: نتایج اولیه گردشگری در فصل تابستان سال ۲۰۱۸ میلادی حاکی از افزایش چشمگیر این صنعت در روسیه است. در مقایسه با سال گذشته، شمار گردشگران در روسیه به طور متوسط حدود ۱۵ درصد افزایش یافته است. این شاخص ممکن است در آمار سالانه نیز افزایش یابد. در سال ۲۱۰۷ میلادی، بیش از ۵۶ میلیون گردشگر در روسیه به گردش و استراحت پرداختند.

,

تاتیانا منشیکووا جانشین مدیریت بخش تورهای گردشگری دولتی و امنیت گردشگری، رئیس بخش منابع اطلاعاتی و امنیت گردشگری آژانس فدرال توریسم در روسیه تاکید کرد: دو رقابت بزرگ جهانی، المپیک زمستانی ۲۰۱۴ و جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ که در چارچوب برگزاری آنها زیرساخت‌های گردشگری در شهر ها و مناطق مختلف روسیه ایجاد گشت، از جمله فاکتور

,

های تاثیر گذار دیگری در افزایش نرخ گردشگری در روسیه هستند. در فدراسیون روسیه برنامه جامع هدفمندی در حوزه توسعه گردشگری و جذب توریست در سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ اجرا شد، که مطابق با آن حدود ۴۵ سازمان و کمپانی بزرگ وابسته با هدف مشترک در مناطق مختلف روسیه (۳۵ منطقه این کشور) در حوزه گردشگری فعال شد.

,

خانم تاتیانا منشیکووا گفت: مرکز گردشگری روسیه طرح جدید برنامه جامع هدفمند توسعه گردشگری و جذب توریست به فدراسیون روسیه رابرای سال های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۵ تهیه و سازماندهی کرده است.

,

به گفته وی جزئیات طرح جدید برنامه جامع گردشگری و جذب توریست در این کشوردر تاریخ ۵ ماه می سال جاری توسط دولت مصوب شده است.

,

به گفته او، ۱۵ طرح سرمایه گذاری عظیم در حوزه گردشگری  در این طرح جامع و هدفمند در نظر گرفته شده است. ایشان افزود که منطقه آلتایسکی در سیبری که یکی از مناطق پربازدید به حساب می آید، یکی از اهداف این طرح های پیش بینی شده است.

,

 

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه