اخبار داغ

محمدعلی، کوچکترین عضو کتابخوان سلماسی

محمدعلی، کوچکترین عضو کتابخوان سلماسی
محمدعلی کاظمی با ۷ سال سن و شور و اشتیاق وصف ناپذیرش برای کتابخوانی کوچکترین و مشتاق ترین عضو کتابخانه شهید بهشتی سلماس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  با پا گذاشتن گوشی های هوشمند، اینترنت، و فضای مجازی به مرور مطالعه و کتابخوانی در بین مردم حتی دانش آموزان به مرور کمتر شد به گونه ای ظبق آمار اکثر دانش اموزان به جز کتاب های درسی  کمک درسی علاقه ای به مطالعه کتاب های دیگر نداشته و ترجیح می دهند بقیه وقت خود را صرف بازی با موبایل، تب لت و یا بازی های رایانه ای کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

اما هستند کودکانی که هنوز شوق خواندن در وجود انان نفس کشیده و در پی تبلیغات هفته کتابخوانی در مدرسه به خواندن کتاب های غیر درسی علاقه مند شوند محمد علی یکی از این کودکان است او ۷ سال دارد و اهل سلماس از شهرستان های آذربایجان غربی است او امروز کوچکترین عضو خانواده کتابخانه عمومی سلماس است.

,

*شوقی بی نظیر امیرعلی برای کتاب خواندن

, *شوقی بی نظیر امیرعلی برای کتاب خواندن,

محمدعلی کاظمی در گفت و گو با خبرنگاران می گوید: امروز کتاب خواندن به یکی از تفریحات من تبدیل شده چراکه وقتی که کتاب های رنگارنگ با تصاویر زیبا میبینم میل به خواندن بیشتری دارم.

,

محمدعلی همراه پدرش است به سراغ پدرش رفته و وی از شوق و علاقفه پسرش برای ثبت نام در کتابخانه و خواندن می گوید: در هفته کتابخوانی وقتی علی شرایط عضویت در کتابخانه را شنیده بود مدام خواستار ثبت نام و استفاده از کتاب های کتابخانه بود.

,

وی،می گوید: محمدعلی بسیار از خواندن کتاب و رنگ آمیزی کتابهایش لذت میبرد به گونه ای که وقتی مشغول کتاب هایش می شود دیگر از دنیای اطراف بی خبر می شود.

,

وجود ۱۱ هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های عمومی سلماس

,

رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان سلماس، در خصوص امکانات کتابخانه‌های عمومی این شهرستان برای کودکان سلماسی می گوید: کتابخانه‌های عمومی سلماس با دارا بودن ۱۱ هزار جلد کتاب مخصوص کودکان و نوجوان و در فضایی مخصوص این رده سنی آماده پذیرایی از کودکان و نوجوانان عزیز سلماسی است.

,

وی، ادامه می دهد،۲ هزار و ۶۶۰ کودک و نوجوان عضو کتابخانه های سلماس هستندکه قصه‌گویی، نمایش فیلم، نمایش تئاتر، حلقه‌های کندوکاو، مسابقات کتابخوانی، مسابقات نقاشی، کلاس‌های نقاشی و پرورش خلاقیت، جمع‌خوانی، شعرخوانی، بلندخوانی و کاردستی از جمله فعالیت‌هایی است که در بخش مخصوص کوکان کتابخانه‌های عمومی سلماس برای این رده سنی اجرا می‌شود.

,

رئیس کتابخانه‌های عمومی سلماس بیان کرددرستی ابرازمی کند: کتابخانه‌های عمومی کل کشور در این کتابخانه‌ها برای مردم سلماس فراهم بوده و پژوهشگران و محققان عزیز می‌توانند از این ظرفیت برای تکمیل تحقیقات خود بهره ببرند.

,

وی، تصریح می کند: در طول سال ۹۷ نیز بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی مختلف از جمله قصه‌گویی، جمع‌خوانی، بلندخوانی، نقد و بررسی کتاب و رونمایی از کتاب برای گروه‌های هدف مخصوص انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه