اخبار داغ

سرخوردگی اصلاحطلبان در حمایت از روحانی / آهنگران: پیشنهاد می کنم تا اطلاع ثانوی دیگر کاندیدا معرفی نکنید + عکس

سرخوردگی اصلاحطلبان در حمایت از روحانی / آهنگران: پیشنهاد می کنم تا اطلاع ثانوی دیگر کاندیدا معرفی نکنید + عکس
محمدعلی آهنگران، که چند وقتی است سعی کرده خودش را از حاشیه ها دور نگه دارد، در واکنش به سخنان دبیر کل حزب اصلاح طلب «اتحاد ملت» نوشت: پیشنهاد می کنم تا اطلاع ثانوی خصوصا در دو انتخابات پیش رو در سالهای ۹۸ و ۱۴۰۰ دیگر کاندیدا معرفی نکنید.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی شکوری راد، دبیر کل حزب اصلاح طلب «اتحاد ملت» در بخش از میزگرد روز دانشجو در ایرنا گفت: مردمی که از اصلاحات سرخورده شده اند می روند جست وجو می کنند چون راه دیگری پیدا نمی کنند بر می گردند به سمت اصلاحات.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , , :,

محمدعلی آهنگران، فعال اصلاح طلب با اشاره به این صحبت شکوری راد یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که در ادامه می خوانید:

,

«برخی اصلاح طلبان از دوم خرداد هفتاد و شش تاکنون از اینجور شعارها بسیار داده اند و از این قبیل رجز خوانی ها بسیار کرده اند. اینکه به واسطه پیروزی در چند انتخابات آن هم صرفا به واسطه اعتبار سیاسی افرادی چون هاشمی و خاتمی دچار این توهم شویم که مردم در همه حال ما را می خواهند و به ما رای می دهند و اگر هم جایی سرخورده شوند چاره ای ندارند که باز به محضر ما برگردند، غیر از غرور و تکبر سیاسی و توهمی کور چیز دیگری نیست و نتیجه ای جز ناکامی بزرگ و سربرآوردن پدیده ای چون احمدی نژاد ندارد. جمله آقای شکوری راد مرا به یاد گردو خاک های برخی اصلاح طلبان در شورای شهر اول و مجلس ششم انداخت که نتیجه اش همانا شکست سنگین و از دست دادن اعتماد مردم و فرصت اصلاح طلبی بود. چرا عبرت نگرفته اند و همچنان از بالای قله قاف با مردم سخن می گویند؟

,

جناب شکوری راد! مردم اگر سرخورده و رویگردان شوند از ما و شمای اصلاح طلب نیز رویگردان خواهند شد. این اظهر من الشمس است که اقبال مردم در برخی دوره های انتخابات و رای به اصلاح طلبان رایی سلبی و از بغض معاویه بوده و مردم عاشق چشم ابروی اصلاح طلبان نبوده اند و حتی بسیاری از آنان را نمی شناخته اند. مردم چه تضمینی به ما و شما داده اند که دوباره ما را انتخاب کنند؟ ما برای مردم چه کرده ایم که گمان می کنیم مردم دوباره سراغ ما خواهند آمد؟ اگر باز ناکامی خود را گردن نظارت استصوابی شورای نگهبان نیندازیم باید بپذیریم که این غرور سیاسی همیشه و در همه جا ما را خوار و ذلیل کرده است

, ,

پیشنهاد می کنم تا اطلاع ثانوی خصوصا در دو انتخابات پیش رو در سالهای ۹۸ و ۱۴۰۰ دیگر کاندیدا معرفی نکنید. لیست ندهید و از هیچ کسی حمایت نکنید. بنشینید و بیاندیشید و در روش‌ها و منش هایشان تجدید نظر کنید. نیروهای جوان تربیت کنید تا در دولت پیران و پدران قانون منع بکارگیری بازنشستگان قانون برکناری اصلاح طلبان معنا نگیرد. تا لیست امیدتان تکرار نا امیدی حامیانتان را به دنبال نداشته باشد. بیایید باور کنیم دوره اصلاح طلبی با روال موجود به سر آمده و با این غرور سیاسی راه به جایی نخواهیم برد. امام هادی علیه السلام می فرمایند :الْعُجْبُ صارِفٌ عَنْ طَلَبِ الْعِلْمِ، داع إلی الْغَمْطِ وَ الْجَهْلِ. خودبینی و غرور، انسان را از تحصیل علوم باز می دارد و به سمت حقارت و نادانی می کشاند.
 

, :, ., .,
,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه