اخبار داغ

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ضعف‌ها به دلیل نشنیدن پیام شهداست/ اقتدار آمریکا ضعیف‌تر از گذشته و رو به افول

ضعف‌ها به دلیل نشنیدن پیام شهداست/ اقتدار آمریکا ضعیف‌تر از گذشته و رو به افول
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ضعف‌هایی که مشاهده می‌کنید به دلیل این است که پیام‌های شهدا را نمی‌شنویم که اگر بشنویم، روحیه‌ها قوی و حرکت، حرکت جدی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه پایانی کنگره ملی 2 هزار شهید استان خراسان جنوبی گفت: به شدت به یاد شهدا و استفاده از فیض، برکت و عنایت همه شهیدان به ویژه شهیدان مخلص این دیار که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در عرصه‌های امنیت در جای جای میهن اسلامی و خارج از میهن اسلامی جان عزیزشان را تقدم کردند، نیاز داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه پایانی کنگره ملی 2 هزار شهید استان خراسان جنوبی گفت: به شدت به یاد شهدا و استفاده از فیض، برکت و عنایت همه شهیدان به ویژه شهیدان مخلص این دیار که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در عرصه‌های امنیت در جای جای میهن اسلامی و خارج از میهن اسلامی جان عزیزشان را تقدم کردند، نیاز داریم.,

 

,

وی افزود: وجود 2 هزار شهید، بیش از 4 هزار جانباز و 400 آزاده از افتخارات استان خراسان جنوبی است.

,

 

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نسبت شهدا و ایثارگران در خراسان جنوبی که کم‌تر 1 میلیون نفر جمعیت دارد و در دوران دفاع مقدس این جمعیت کمتر بوده، نسیت بسیار پرمعنایی است.

,

 

,

سرلشکر جعفری افزود: این از نشانه‌های بارز ایمان، معنویت و ولایتمداری مردم شهید‌پرور استان خراسان جنوبی است.

,

 

,

وی اظهار کرد: امیدواریم به برکت خون شهدا این معنا، معرفت، ایمان و بصیرت هر روز عمق بیشتری بگیرد و همان‌طور که استان خراسان جنوبی اولین استان در ولایتمداری و دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی در کشور است، همیشه این مقام اول را حفظ کند.

,

 

,

خراسان جنوبی مقام اول ولایتمداری و دفاع از ارزش‌ها را دارد

, خراسان جنوبی مقام اول ولایتمداری و دفاع از ارزش‌ها را دارد, خراسان جنوبی مقام اول ولایتمداری و دفاع از ارزش‌ها را دارد,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در نظرسنجی‌های مختلفی که انجام گرفته و همچنین آخرین نظرسنجی که در مهرماه سال‌جاری انجام شد، استان خراسان جنوبی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، ولایت‌مداری، مقاومت و ایستادگی و پشتیانی از نظام و اهداف والای نظام اسلامی، مقام اول را دارد و در میان استان‌ها بالاترین پشتیبانی از نظام اسلامی در خراسان جنوبی است.

,

 

,

سرلشکر جعفری افزود: افتخار کنید به این مقام و آن را همیشه حفظ کنید.

,

 

,

وی اظهار کرد:  در طول تاریخ انقلاب اسلامی و در قرنی که امام خمینی رحمه‌الله‌علیه فرموند "قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین است" آثار این غلبه را می‌بینیم.

,

 

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جلسه‌ای که مسئولان استان خراسان جنوبی محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند، ایشان عبارت‌های بسیار تکان‌دهنده‌ای نسبت به شهدا و ارزش‌گذاری نسبت به یاد شهیدان و جلسات باشکوه فرمودند.

,

 

,

سردار جعفری افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دستندرکاران کنگره شهدای استان قزوین فرمودند "جلسات بزرگداشت شهیدان در ادامه حرکت جهادی و ادامه شهادت است همانطور که حضرت زینب سلام‌الله‌علیها ادامه‌دهنده راه شهیدان بودند و اگر آن حرکت زینبی نبود، حرکت عاشورایی ابتر می‌ماند، قدر این جلسات را بدانید".

,

 

,

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرموند "روز به روز باید یاد شهدا و تکرار نام شهدا در جامعه ما رواج پیدا کند و اگر این شد، آن موقع مسئله شهادت در جامعه ماندگار خواهد شد و در چنین جامعه‌ای دیگر شکست وجود نخواهد داشت".

,

 

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جلسات یاد شهیدان با پیروزی انقلاب اسلامی، شکست دشمنان و استمرار انقلاب اسلامی ارتباط بسیار مهمی دارد.

,

 

,

سرلشکر جعفری افزود: مقام معظم رهبری فرمودند "شهدا تا زنده هستند با تن خودشان از اسلام دفاع می‌کنند و زمانی که شهید شدند با جانشان بشارت به جامعه مؤمنان می‌دهند؛ از تهدیدها، فشارها و سختی‌ها نهراسید و راه استقامت و پایداری را ادامه دهیم و هیچ اندوهی به دلتان راه ندهید تا پیروزی نهایی ان‌شاءالله".

,

 

,

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند "شهدا زنده‌اند و با مردم حرف می‌زنند؛ نطق شهدا بعد از شهید شدنشان باز می‌شود. لیکن ما نباید گوشمان سنگین باشد. مهم این است این صدا را بشنویم. خدای متعال در این صدا و ندای شهدا اثر گذاشته است و حرف و پیام آن‌ها روی دل‌ها اثر می‌گذارد و منقلب می‌کند اما ما گوشمان سنگین است و این پیام‌ها را درست نمی‌شنویم. اگر به ما این پیام‌ها را بشنوانانند دیگر گرایش به شرق و غرب، به دشمن، به کفر، اروپا و آمریکا رخت برخواهد بست".

,

 

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ضعف‌هایی که در ما مشاهده می‌کنید به دلیل این است که پیام‌های شهدا را نمی‌شنویم که اگر بشنویم، روحیه‌ها قوی و حرکت، حرکت جدی خواهد شد.

,

 

,

سرلشکر جعفری افزود: مقام معظم رهبری فرمودند "شهدا مایه رونق حیات معنوی جامعه هستند".

,

 

,

وی اظهار کرد: امروز آن‌چه در جامعه سلامی موج می‌زند، این حیات معنوی است.

,

 

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری، حیات معنوی را تفسیر کردند و فرمودند "یعنی روحیه، احساس هویت، هدفداری، حرکت به سمت آرمان‌ها و عدم توقف و امید به آینده".

,

 

,

حیات معنوی، دشمن را به خاک مذلّت نشانده است

, حیات معنوی، دشمن را به خاک مذلّت نشانده است, حیات معنوی، دشمن را به خاک مذلّت نشانده است,

سرلشکر جعفری افزود: روحیه داشتن، توقف نکردن، امید داشتن، مقاومت، ایستادگی و ادامه راه الهی یعنی حیات معنوی جامعه که با توجه به همه مشکلاتی که در جامعه وجود دارد اما در ایران اسلامی موج می‌زند که این به برکت خون شهیدان است که استمرار پیدا می کند.

,

 

,

وی تصریح کرد: حیات معنوی، دشمن را به خاک مذلّت نشانده و هر چه تلاش می‌کنند مردم را خسته کنند و جمهوری اسلامی را به شکست بکشانند، نمی‌توانند.

,

 

,

بزرگترین دستاورد خون شهیدان بقای جمهوری اسلامی است

, بزرگترین دستاورد خون شهیدان بقای جمهوری اسلامی است, بزرگترین دستاورد خون شهیدان بقای جمهوری اسلامی است,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نقش مردم در جامعه اسلامی در جهت اسلام و نظام اسلامی و ضامن بقای جمهوری اسلامی است که خون شهیدان و راه شهیدان ضمانت‌کننده این راه الهی است.

,

 

,

سرلشکر جعفری اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم از این راه بزرگ الهی که نصیب ملت ایران شده و ملت ایران پرچم‌دار این مسیر الهی است و بسیاری از کشورها در حال الگوگیری از ملت ایران در ایستادگی در برابر نظام سلطه هستند.

,

 

,

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری در فرمایشات دیگری در جمع دستندرکاران کنگره شهدای گلستان فرمودند "علت این‌که بزرگترین دستاورد نظام اسلامی، بقای جمهوری اسلامی با وجود دشمنی‌های شرق و غرب است، به برکت خون شهیدان است".

,

 

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بزرگترین دستاورد خون شهیدان، بقای جمهوری اسلامی و توسعه راه مقاومت در منطقه و جهان است.

,

 

,

سرلشکر جعفری افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموند "علت این‌که نظام اسلامی باقی ماند و این نهال از بین نرفت و امروز به نهال تناور تبدیل شده است، فداکاری، ایثارگری، شهادت‌طلبی‌ها و وارد میدان شدن‌هاست که این را باید حفظ کرد".

,

 

,

وی اظهار کرد: در جامعه‌ای‌که فرهنگ شهادت ماندگار شود، شکست وجود نخواهد داشت.

,

 

,

اقتدار آمریکا ضعیف‌تر از گذشته و رو به افول است

, اقتدار آمریکا ضعیف‌تر از گذشته و رو به افول است, اقتدار آمریکا ضعیف‌تر از گذشته و رو به افول است,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقتدار و هیمنه آمریکا امروز به مراتب ضعیف‌تر از آمریکای 4 دهه قبل است.

,

 

,

سرلشکر جعفری تصریح کرد: اقتدار آمریکا رو به افول است و دشمنان به این دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی اقرار می‌کنند و از فشار و تهدید علیه انقلاب اسلامی، ناامید می‌شوند و در رسانه‌هایشان این موضوع را بیان می‌کنند.

,

 

,

اقرار رسانه‌های جهان به آرزوهای دست‌نیافتنی دشمنان ایران

, اقرار رسانه‌های جهان به آرزوهای دست‌نیافتنی دشمنان ایران, اقرار رسانه‌های جهان به آرزوهای دست‌نیافتنی دشمنان ایران,

وی اظهار کرد: در روزنامه فارن‌پالیسی نوشته شده بود "آرزوهای ترامپ دست‌نیافتنی است و ایران حتی ممکن است انتقام بگیرد. خواسته‌های ترامپ، مطلقا قابل تحقق نیست چراکه چیزی در تاریخ وجود ندارد ایران در برابر خواسته‌های آمریکا تسلیم شود".

, آرزوهای ترامپ دست‌نیافتنی است,

 

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: سوابق تاریخی ایران این را نشان می‌دهد و این بزرگترین درس برای ملت‌های تحت‌ستم و مستضعفین است که به اقرار رسانه‌های جهانی این در جهان در حال پخش است.

,

 

,

سرلشکر جعفری افزود: روزنامه واشنگتن‌پست نوشت "این ایده که آمریکا با خروج از برجام ایران را به مذاکره بازگرداند، صرفا خیال و توهم است".

, صرفا خیال و توهم است,

 

,

وی اظهار کرد: آمریکا و دیگر دشمنان انقلاب اسلامی، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و در طول 40 سال نورانی، شکست‌های زیادی متحمل شده است که شکست در سال 1357، شکست در صحرای طبس و شکست در جنگ تحمیلی از آن جمله است.

,

 

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقاومت مردم ایران باعث شد انقلاب به جهان صادر و استقامت به دیگر ملت‌ها صادر شود.

,

 

,

سرلشکر جعفری تصریح کرد: مقاومت حزب‌الله در مقابل صهیونیست‌ها، مقاومت مردم در یمن، سوریه و عراق در برابر جنایت‌ها و جنگ‌طلبی‌ها، مدیون ایستادگی ملت بزرگ ایران و به برکت خون شهیدان است.

,

 

,

دشمنان جرأت ندارند کلمه‌ی ساقط‌کردن را بگویند

, دشمنان جرأت ندارند کلمه‌ی ساقط‌کردن را بگویند, دشمنان جرأت ندارند کلمه‌ی ساقط‌کردن را بگویند,

وی اظهار کرد: ناامنی‌هایی که دشمنان در ایران ایجاد کردند، جهت ضربه‌زدن به نظام اسلامی و به قول خودشان تغییر رفتار نظام اسلامی است.

,

 

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان حتی جرأت نمی‌کنند موضوع ساقط‌کردن نظام اسلامی را بیان کنند و می‌گویند جمهوری اسلامی تغییر رفتار دهد.

,

 

,

سرلشکر جعفری یادآور شد: ناامنی‌های سال‌های 1378 و 1388، دی‌ماه 1396 و این‌که در تابستان سال‌جاری با برنامه‌ریزی برای توسعه ناامنی در ایران و ایجاد فشارهای اقتصادی، دشمنان دنبال ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی بودند اما ملت ایران مؤمن، ولایتمدار، بصیر، زیرک، هوشمند و دین‌دار هستند.

,

 

,

وی اظهار کرد: ملت ایران معرفتش، دینداری، ایمان و معنویتش با خون پاک شهدا آبیاری شده و تضمین شده است.

,

 

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران راه الهی را در پیش گرفته است و به دستورات الهی که در قرآن کریم بارها به آن اشاره شده است، عمل می‌کند.

,

 

,

سرلشکر جعفری تأکید کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و دفاع از حق که همان دفاع از اسلام و راه الهی است، در مردم ایران وجود دارد.

,

 

,

وی اظهار کرد: خداوند اراده کرده است که نور خودش یعنی جوهره دین اسلام را که انقلاب اسلامی است و شعارش در دستان بزرگ و بلند ملت ایران است، به دنیا منتقل شود.

,

 

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی شعارها، راه اسلام و مسیر زندگی اسلامی را در مقطع حساس به دنیا نشان می‌دهد و خدای بزرگ وعده کرده است کسانی که او را یاری کنند، تنها نمی‌گذارد و یاری می‌کند.

,

 

,

رمز پیروزی‌ها

, رمز پیروزی‌ها, رمز پیروزی‌ها,

سرلشکر جعفری افزود: یاری دین خدا توسط ملت بزرگ ایران، رمز پیروزی‌ها و مؤفقیت‌های ما است و رمز شکست‌های پی‌درپی دشمنان است.

,

 

,

وی اظهار کرد: وعده الهی در قرآن این است که اگر دین خدا را یاری کردید، خداوند نیز این ملت را یاری می‌کند و نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

,

 

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که حوادث مختلفی گاهی در تاریخ انقلاب اسلامی پیش می‌آید و ما مبهوت از این‌که این نصرت از کجا آمده است گفت: مقاومت، تلاش و مجاهدت رزمندگان وجود دارد اما بخش قابل توجهی از پیروزی‌ها در برابر برنامه‌ریزی‌های گسترده و توطئه‌های مکرر دشمنان، متوجه نصرت خداوند است.

,

 

,

سرلشکر جعفری افزود: ملت بزرگ ایران به آیات مختلف قرآن عمل می‌کنند از جمله آیه "إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ" (30/فصلت) " به یقین کسانی که گفتند: «پروردگار ما خداوند یگانه است!» سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می‌شوند که: «نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است!»"

,

 

,

ملت بزرگ ایران هیچ ترسی ندارد

, ملت بزرگ ایران هیچ ترسی ندارد, ملت بزرگ ایران هیچ ترسی ندارد,

وی اظهار کرد: ملت بزرگ ایران هیچ ترسی ندارد و هیچ‌چیز آن‌ها را اندوهگین نمی‌کند.

,

 

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عمل به دستورات الهی و آیات نورانی قرآن کریم در طول 40 سال انقلاب اسلامی توسط ملت بزرگ ایران بویژه خانواده‌های معزز شهیدان و انقلابیون انجام شده است.

,

 

,

سرلشکرجعفری افزود: ان‌شاءالله این راه باشکوهی که به نام انقلاب اسلامی آغاز شده است به دست امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، صاحب اصلی آن برسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه