اخبار داغ

مدیر بورس منطقه‌ای همدان خبر داد؛

مبادله ۱۶۹ میلیارد ریال سهم در تالار بورس همدان

مبادله ۱۶۹ میلیارد ریال سهم در تالار بورس همدان
مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: در هفته گذشته توسط فعالان بازار سرمایه در همدان 169 میلیارد و 76 میلیون و 99 هزار و 288 ریال مبادله انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس صمدی در گفت‌وگو با نافع با بیان اینکه بازار بورس یک بازار بلند مدت است، اظهار کرد: بازار سرمایه یکی از مناسب‌ترین بازارها برای جذب نقدینگی است و ورود پول به آن باعث ایجاد تورم نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی افزود: در بازار سرمایه نباید به صورت هیجانی وارد شد و افرادی که نسبت به آن اطلاع کافی ندارند از صندوق‌های سرمایه گذاری استفاده کنند تا متضرر نشوند.

,

مدیر بورس منطقه‌ای همدان تأکید کرد: افزایش شاخص در بورس باید به صورت پله‌ پله‌ و در یک مدت زمان مشخص انجام شود چرا که هر افزایش ناگهانی یک کاهش ناگهانی نیز به دنبال خواهد داشت.

,

وی در باره میزان معاملات در هفته گذشته در بورس منطقه‌ای همدان گفت: بورس از شنبه تا چهارشنبه هر هفته و از ساعت 9 تا 12:30 دقیقه فعالیت می‌کند.

,

صمدی تصریح کرد:  در هفته منتهی به چهاردهم آذرماه  50 میلیون و 605 هزار و 752 سهم به ارزش 169 میلیارد و 76 میلیون و 99 هزار و 288 ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد.

,

وی با بیان اینکه  50 درصد از معاملات  هفته گذشته مربوط به خرید سهام و 50 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده، ادامه داد: این تعداد سهام متعلق به 220 شرکت است که بین فعالان حقیقی و حقوقی معامله می‌شود.

,

صمدی همچنین از ایجاد  120 کد معاملاتی جدید در مدت یک هفته در بورس منطقه‌ای همدان خبرداد.

,

وی گفت: هفته گذشته بورس با شاخص 166 هزار و 860 واحد به کار خود پایان داد  که نسبت به هفته ماقبل خود بیش از 3 هزار واحد افزایش را نشان می‌دهد.

,

مدیر بورس منطقه‌ای همدان خاطرنشان کرد: آینده بازار بورس امیدوار کننده است و روند روبه رشدی را نشان می‌دهد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه