اخبار داغ

وعده های برزمین مانده؛

رئیس‌جمهور ‌به جای وعده‌های متعدد گشایش اقتصادی به وعده خود پیرامون زاینده ‌رود عمل کند

رئیس‌جمهور ‌به جای وعده‌های متعدد گشایش اقتصادی به وعده خود پیرامون زاینده ‌رود عمل کند
تحلیلگر سیاسی بابیان اینکه کشور خسارت‌های متعددی در قضیه برجام دیده است، گفت: اگر قرار بود گشایشی در کشور با قراردادهای بین‌المللی انجام شود با ۳۲ قرارداد دولت روحانی صورت می گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین قادری در گفت‌وگو با صاحب نیوز بابیان اینکه رئیس‌جمهور تاکنون چندین بار وعده ارزانی و گشایش اقتصادی داده‌اند و عملیاتی نشده است، اظهار کرد: آقای روحانی برای تصویب برجام هم قول حل مشکلات کشور را دادند و به منتقدین هم گفتند شما نمی‌گذارید اجناس داخل کشور ارزان شود، اما نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: کشور خسارت‌های متعددی در قضیه برجام دیده است و برخی اجناس صد درصد افزایش قیمت داشته اند؛ چقدر می‌شود به گفته‌های ایشان اعتماد کرد؟

,

وی با اشاره به عدم اعتماد مردم به وعده‌های متعدد رئیس‌جمهور، افزود: آقای روحانی چندین بار تاکنون قول ارزانی داده‌اند اما نه‌تنها ارزان نشده بلکه قیمت‌ها چندین برابر افزایش داشته است.

,

قادری با تأکید بر اینکه چگونه باید به وعده‌های رئیس‌جمهور پیرامون لایحه استعماری FATF اعتماد کرد، بیان کرد: طبق آمار از ۴۴ قراردادهای بسته‌شده بین‌المللی بعد از انقلاب اسلامی، ۳۲ مورد در دولت ایشان امضاشده است و اگر قرار بود گشایشی شود با این قراردادها می‌شد.

,

وی ادامه داد: مشخص است که قرار نیست این وعده‌ها عملی شود و مردم هم به این وعده‌ها اعتماد ندارد، یک وعده رئیس‌جمهور که شده باشد را نمی‌تواند پیدا کرد.

,

این کارشناس سیاسی تأکید کرد: آقای روحانی چند سال گذشته در جمع مردم اصفهان قول جاری شدن آب در زاینده‌رود را دادند اما نه‌تنها آب جاری نشده بلکه همان مقدار کم جاری‌شده هم قطع شد.

,

وی بابیان اینکه در سال های گذشته دو ماه در سال به شرق اصفهان آب اختصاص داده می‌شد اما امسال هیچ آبی اختصاص داده نشده است، تصریح کرد: هیچ قولی از این ایشان عملیاتی نشده است چگونه باید اعتماد کنیم که این ارزانی‌ها با تصویب این لایحه انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه