اخبار داغ

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه:

توانمندی اصفهانی ها به معنی کنار گذاشتن آن‌ها از بودجه‌ها نیست/ دولتمردان حقوق استان اصفهان را فراموش نکنند

توانمندی اصفهانی ها به معنی کنار گذاشتن آن‌ها از بودجه‌ها نیست/ دولتمردان حقوق استان اصفهان را فراموش نکنند
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه در پروژه‌های مختلف ملی سرمایه‌گذاری کرده است اما این حضور به معنای این نیست که در ساختار بودجه کشور اصفهان را فراموش کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ناظمی هرندی در گفت‌و‌گو با صاحب نیوز با اشاره به حمایت مجتمع فولاد مبارکه از استعفای نمایندگان اصفهان، اظهار کرد: نمایندگان استان اصفهان فارغ از طیف‌ها و وابستگی‌های سیاسی که دارند به‌صورت دسته‌جمعی استعفای دادند و فولاد مبارکه با توجه به‌درستی این کار، از آنان حمایت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: دلیل استعفای نمایندگان عدم‌حمایت حاکمیت اعم از مجلس و دولت، از آب اصفهان و مقابله با خشکی زاینده رود است و مجتمع فولاد مبارکه از این کار حمایت کرد به دلیل اینکه اعتقاد دارد که مسئولان و دولت محترم باید از حد حرف بگذرد و به عمل برسند.

,

وی با اشاره به توانمندی و پیش‌قدم بودن اصفهانی‌ها در همه زمینه‌ها، افزود: شرکت فولاد به‌عنوان بخشی از کل صنعت اصفهان فعالیت‌هایی اعم از کاهش مصرف آب از زاینده رود، استفاده از پساب را سرلوح کار خود داده‌اند و صدها هزار میلیارد سرمایه‌گذاری کرده‌اند را انجام داده است.

,

ناظمی هرندی بیان کرد: فولاد مبارکه در پروژه‌های مختلف ملی سرمایه‌گذاری کرده است اما این حضور به معنای این نیست که در ساختار بودجه کشور اصفهان را فراموش کنیم.

,

وی با تأکید بر اینکه برخی از موضوعاتی که جز اولویت‌های بوده و در طرح‌های جامعه آب و شورای عالی آب مصوبه دارد، در حال فراموش‌شدن است، تصریح کرد: بارگذاری‌هایی بر روی زاینده رود در خارج استان شده است و این‌ها بارگذاری‌ها به‌شرط افزایش ورودی‌ها بوده که تاکنون انجام‌نشده است.

,

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه ادامه داد: زاینده رود نیازمند نگاه ملی است و مردم اصفهان انتظار ندارند که این مسئله مهم فراموش شود.

,

وی با اشاره به حمایت معنوی و مادی فولاد مبارکه از انتقال آب خلیج‌فارس به اصفهان، گفت: طرحی مطرح شد و فولاد مبارکه به‌عنوان پیشتاز، محور اجرای این پروژه شد و به‌سرعت شرکتی را تأسیس کرد.

,

ناظمی هرندی افزود: چند صنعت و دستگا‌ه‌های دیگر به همراه فولاد مبارکه در کنار هم جمع شدند و اعلام آمادگی کردند که انتقال آب شیرین از خلیج‌فارس به اصفهان را انجام دهند.

,

وی بابیان اینکه پروژه‌هایی مانند انتقال آب نیازمند حمایت‌های حاکمیتی است، خاطرنشان کرد: فکر نکنیم که اصفهانی‌ها به فکر خود هستند و مسئولین فراموش کنند که باید نقش خود را ایفا کنند.

,

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اضافه کرد: پیام این استعفا مهم است و باید به مسئولین رسیده باشد و باید حمایت کنند و بیش‌ازپیش مهربانی کنند.

,

وی با تأکید بر اینکه حمله نظامی به‌ظاهر در جنگ تحمیلی به اصفهان نشده بود اما بهترین‌ جوانان اصفهان در این جبهه‌های جان خود را فدا کردند، خاطرنشان کرد: به مرزهای جغرافیایی حمله شده بود به فدا کردند و اصفهانی ها با حضور در جبهه‌ها از کل کشور حمایت کردند.

,

ناظمی هرندی بابیان اینکه حق اصفهانی‌ها نیست آب که مهم‌ترین مشکل آن‌هاست، به‌عنوان یک موضوع کوچک به آن نگاه شود تصریح کرد: موضوع آب موضوع همه مردم اصفهان است و زاینده رود زندگی اصفهان است و اگر نباشد اصفهان نابود می‌شود و باید مرکز تمدن فرهنگ و هنر کشور حفظ شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه