اخبار داغ

واکنش مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی نسبت به انتشار نامه پاداش میلیاردی؛

نامه‌ی پرداخت پاداش در حد پیشنهاد بود/ هنوز آن را امضاء نکرده‌ام

نامه‌ی پرداخت پاداش در حد پیشنهاد بود/ هنوز آن را امضاء نکرده‌ام
حجت‌الاسلام مصائبی گفت: نامه منتشر شده که هنوز امضا و ارسال نشده است در حد پیشنهاد بوده و کمیته‌ای در سازمان آن را بررسی می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حجت‌الاسلام علی مصائبی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج در واکنش به نامه منتشر شده در خصوص درخواست پاداش یک و نیم میلیارد تومانی به عوامل دخیل در اخذ رأی قطعی به نفع اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: در این نامه تنها پیشنهاد ارزش کار درج و پیش‌نویسی تهیه شده که هنوز امضایی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت نامه را تایید می‌کنید، اذعان کرد: این نامه در حد پیش نویس است و قرار نیست که این مبلغ پرداخت شود، ما ارزش کار را به سازمان گفته‌ایم و در سازمان کمیته‌ای وجود دارد که می‌گوید به طور مثال برای هر نفر هزار تومان بدهید و آنان تعیین‌کننده هستند.

,

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی خاطرنشان ساخت: برای سه وکیلی که در پرونده‌های مختلف بوده‌اند و وکیلی که در پرونده اخیر رای گرفته نیز این مبلغ شامل می‌شود در حالیکه نام آنها به میان نیامده است و فقط سازمان نامه‌ای به اسم افراد دخیل و موثر زده است.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین مصائبی گفت: حتی پیش از این نیز طی نامه‌ای به ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بدون درخواست مبلغی خواستار تقدیر از افراد موثر در احیای موقوفات شدم اما نامه اخیر به کمیته ارسال شده است.

,

وی در پاسخ به این سوال که آیا این نامه پاداش برای رای اخیر صوفیان بوده یاخیر، عنوان کرد: این موضوع برای آرای اخیر بوده و تنها به آن مربوط نیست، اخیرا 110 رای گرفته‌ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه