اخبار داغ

نتیجه سوء مدیریت و فقدان نظارت؛

دست نزنید، گران است!/ سفره‌ی خالی شب یلدا با برنامه‌ریزی مسئولان

دست نزنید، گران است!/ سفره‌ی خالی شب یلدا با برنامه‌ریزی مسئولان
برنامه‌های مسئولان یکی پس از دیگری محقق می‌شود و در اقدامی جهادی ارزش کالاها و اقلام مورد نیاز مردم را بالا می‌برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، تصویر گویاست، کاسب تک دانه‌های خشکبار فروشی‌اش را در این گرانی غنیمت می‌داند و به‌قولِ خودش، سود از این تک دانه‌ها در می‌آید. برای همین تمام قضاوت‌ها و اخمِ دوستان را به‌جان خریده و نوشته است: "به‌علت گرانی بیش از حد خواهش می‌کنیم دست نزنید، حتی شما دوستِ گرامی"

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

همین گرانی آجیل را در آستانه‌ی شب یلدا می‌توان پتک کرد و بر سرِ مسئولانی کوبید که نه وعده‌هایشان تحقق یافت و نه نظارت‌شان اما از بس گفته‌ایم و گفته‌اند، دیگر همه می‌دانند رنجی که می‌کشند از سوء مدیریت رجال است و بس.

,

حال که قرار است خیلی از سفره‌ها از آجیل شب یلدا خالی باشد، به‌رسم قدیم آنانکه پول و مرام با یکدیگر به‌ ارث برده‌اند می‌توانند از تعداد سفره‌های خالی کم کنند. صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی خانواده‌ی کارگران را در حسرت به‌دل نگذارند و خیران و بازاری‌ها خانواده‌های نیازمند شناسایی شده را.

,

از آنجا که در بسته‌های حمایتی نهادهای حمایتی شب یلدا را پیش‌بینی نکرده‌اند، گویا باید مردم همت کنند؛ آن هم مردمی که شاید خود نیز امسال به‌ دسته‌ی سوم سقوط کرده‌اند و همچون سایرین از توان تامین ملزوماتِ شب یلدا برخوردار نیستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه