اخبار داغ

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان نمین:

اجتناب از فروش کود خام مرغی / زباله های عنبران به نمین منتقل شود

اجتناب از فروش کود خام مرغی / زباله های عنبران به نمین منتقل شود
رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان نمین گفت :شهرداری و بخشداری عنبران نسبت به انتقال زباله های شهری و روستایی به محل دفن شهرستان نمین اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،امین شکوری ظهر امروز در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان نمین اظهار داشت:با توجه به مغایرت مکانی جایگاه دفن زباله شهری عنبران و طرح تجمیع محل های دفن، شهرداری و بخشداری عنبران نسبت به انتقال زباله های شهری و روستایی به محل دفن شهرستان نمین اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: با توجه به تعیین محل مجزا جهت دفن پسماندهای عفونی بی خطر سازی شده در محل دفن پسماند شهرستان نمین، بر انتقال و دفن پسماندهای عفونی طبق دستورالعمل پیش بروند.

,

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان نمین گفت: با توجه به قرارگیری در فصل شیوع آنفولانزای پرندگان،  انتظار می رود با تعامل هرچه بیشتر اداره جهاد کشاورزی و اداره دامپزشکی شهرستان نمین در خصوص آموزش صاحبان واحدهای پرورش طیور جهت اجتناب از فروش کود مرغی بصورت خام و همچنین اتخاذ تدابیر بهداشتی لازم توسط صاحبان این واحدها در مسیر پیشگیری از شیوع این بیماری در سطح شهرستان نمین حرکت کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه