اخبار داغ

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تربت حیدریه:

نگاه شهرداری به مسائل فرهنگی شهر ضعیف است

نگاه شهرداری به مسائل فرهنگی شهر ضعیف است
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر تربت حیدریه گفت: متاسفانه نگاه شهرداری به مسایل فرهنگی بسیار ضعیف و این در حالیست که یک شهر علاوه بر مسایل عمرانی به مباحث فرهنگی هم نیاز دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت، احمد وطن دوست صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری نخستین المپیاد ورزشی محلات شهر تربت حیدریه افزود: شهرداری باید برنامه و طرح بدهد تا در شورا بررسی، تصویب و اجرایی شود، اما تاکنون شاهد چنین حرکت هایی از شهرداری نبوده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی گفت: طبق برآورد پیشنهادی بودجه سال 98 حدود 550 میلیارد ریال است که اگر بر فرض 60 درصد آن صرف امور اجرایی و عمرانی شود، بین 10 تا 14 میلیارد ریال آن سهم حوزه فرهنگی و امید است به طور کامل تخصیص و هزینه شود.

,

 

,

وطن دوست در ادامه با بیان اینکه امسال بنا داریم نخستین المپیاد ورزشی محلات را در سطح شهر تربت حیدریه اجرا کنیم، افزود: با توجه به اینکه مردم تربت حیدریه 43 روز زودتر از سایر نقاط کشور به استقبال نظام جمهوری اسلامی رفتند، لذا عنوان این دوره از رقابت ها گرامیداشت حماسه نهم دی است.

,

 

,

وی همچنین گفت: شرکت در مسابقات رایگان و پیش بینی می کنیم بین هزار تا هزار و 500 نفر در این دوره از رقابت ها که از نهم دی ماه به مدت یک ماه برگزار می شود، شرکت کنند.

,

 

,

رییس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه نیز گفت: المپیاد با هدف ایجاد فرصت برابر ورزشی برای شهروندان و شناسایی نخبگان ورزشی در 24 محله تربت حیدریه برگزار می شود.

,

 

,

حمیدرضا امینی با بیان اینکه رقابت ها قرار است با همکاری هفت هیات و در قالب 10 رشته ورزشی برگزار شود، افزود: بجز رشته های شطرنج، دارت، طناب کشی، هفت سنگ انفرادی، بدمینتون، مچ اندازی، تیراندازی و تکواندو که هم برای مردان و هم برای زنان است، فوتسال ویژه آقایان، والیبال و یک قل دوقل نیز ویژه بانوان، برگزار می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه