اخبار داغ

گزارش واشنگتن‌پست؛

رژیم صهیونیستی مجوز فروش نرم افزارهای جاسوسی به سعودی ها را صادر کرد/ جبهه مشترک بن سلمان و اسرائیل بر علیه ایران

رژیم صهیونیستی مجوز فروش نرم افزارهای جاسوسی به سعودی ها را صادر کرد/ جبهه مشترک بن سلمان و اسرائیل بر علیه ایران
دولت اسرائیل به منظور کمک به تبرئه و ترور مخالفان پادشاهی عربستان مستقیما در فروش نرم افزاهای جاسوسی پیچیده به سعودی ها دست دارد. پسر شاه سلمان روشن ساخت که او و صهیونیست ها در یک جبهه علیه ایران و نفوذ روزافزونش در خاورمیانه ایستاده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ truth به نقل از گزارش واشنگتن‌پست نوشت، دولت اسرائیل به منظور کمک به تبرئه و ترور مخالفان پادشاهی عربستان مستقیما در فروش نرم افزاهای جاسوسی پیچیده به سعودی ها دست دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, truth,
 
,
واشنگتن‌پست در گزارش خود نوشت که وزارت امور نظامی اسرائیل علیرغم انکار دخالت مستقیم رژیم تل‌آ‌ویو در این مورد، مجوز فروش نرم افزار پگاسوس، نرم افزار بسیار پیچیده ای که برای هک کردن و جاسوسی استفاده می شود، به عربستان سعودی را به شرکت نرم افزار NSO Group داده بود.
,
 
,
این گزارش افزود که فروش از طریق یک شرکت تابعه NSO در لوکزامبورگ انجام شد. این شرکت با نام رسمی فناوری های سایبری Q، به ریاض این توانایی را می دهد تا افراد و نهادها در 6 کشور خاورمیانه را مورد هدف قرار دهد.
,
 
,
گفته می شود این معامله علیرغم اعتقاد مقامات صهیونیستی مبنی بر اینکه این تکنولوژی نباید در اختیار دولت های عربی قرار بگیرد، پس از رضایت دولت اسرائیل انجام شد.
,
 
,
این گزارش پس از اینکه یک مقام مخالف سعودی چگونگی هک شدن تلفن هایشان را توسط نرم افزار پگاسوس برای رسانه ها فاش کرد، منتشر شد.
,
 
,
عمر عبدالعزیز، فعال عربستان سعودی مستقر در مونترال، کانادا، پس از محرز شدن هک کردن مکالمه ها و پیام های جمال خاشقچی، روزنامه نگار مقتول، که منجر به قتل وی در اوایل اکتبر سال جاری در ترکیه شد، اقدامی قانونی علیه NSO را راه اندازی کرده است.
,
 
,
عبدالعزیز در مصاحبه ای به CNN گفت: "هک کردن تلفن من نقش مهمی در آنچه برای جمال اتفاق افتاده داشت. واقعا متأسفم که این را می گویم."
,
 
,
قتل وحشیانه خاشقچی در کنسولگری سعودی در استانبول موجب خشم گسترده بین المللی علیه عربستان سعودی شد. بسیاری معتقدند این مرگ، که به اعتقاد مقامات ترکیه و آمریکا به دستور محمد بن سلمان، شاهزاده سعودی، انجام شد، سرکوب گسترده مخالفان ریاض را به نمایش گذاشت.
,
 
,
عربستان سعودی پیوندهای مخفیانه خود تحت رهبری محمد بن سلمان با رژیم صهیونیستی را گسترش داده است.
,
 
,
پسر شاه سلمان که بسیاری وی را حاکم بالفعل می دانند، روشن ساخت که او و صهیونیست ها در یک جبهه علیه ایران و نفوذ روزافزونش در خاورمیانه ایستاده اند.
,
 
,
 
,
معصومه میرحسینی
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه