اخبار داغ

صبح امروز صورت گرفت؛

آیین استقبال از شهدا توسط بسیجیان اهل سنت هرمزگان+تصاویر

آیین استقبال از شهدا توسط بسیجیان اهل سنت هرمزگان+تصاویر
صبح امروز استقبال ویژه از پیکر پاک و مطهر شهدای تازه تفحص شده در مرز شلمچه توسط بسیجیان اهل سنت گچین بندرعباس صورت گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ در کشور ایران اسلامی اهل سنت و تشیع با برادری و برابری در کنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیزی دارند و هر زمان که خطری آنها را تهدید کند دست به دست یکدیگر داده و به مبارزه با دشمنان ایران اسلامی می پردازند که نمونه قابل توجه آن جنگ تحمیلی ایران بر عراق بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

اهل سنت هرمزگان برای حفظ ارزش های انقلاب همیشه پیشگام بوده و حضور پررنگی در مراسمات انقلابی مانند حضور در برنامه های هفته وحدت، دفاع مقدس، رژه ۳۱ شهریور و حضور با شکوهی در مراسم تشیع و تدفین شهدای گمنام کوه امام خامنه ای (مدظله العالی) داشته اند به همین واسطه زمینه ای ایجاد شده که استقبال از شهدای تازه تفحص شده توسط بسیجیان اهل سنت هرمزگان صورت گیرد.

,

صبح امروز استقبال ویژه از پیکر پاک و مطهر شهدای تازه تفحص شده در مرز شلمچه توسط بسیجیان اهل سنت گچین بندرعباس و دانش آموزان دختر اعزامی به راهیان نور هرمزگان به نمایندگی از ملت ایران صورت گرفت.

,

در این مراسم پیکر پاک و مطهر 72 تن از شهدای مطهر دفاع مقدس مورد استقبال آحاد مردم، مسئولان لشکری و کشوری و دلدادگان شهدا قرار گرفت آن چیز که بیش از هر چیزی در این مراسم نمو داشت حضور چشم گیر  60 بسیجی اهل سنت هرمزگان در این مراسم بود.

,

این شهدای والامقام  تازه تفحص شده مربوط به عملیات های رمضان، محرم ، کربلای پنج و تک دشمن در شلمچه هستند که متعلق به لشکر ۱۴ امام حسین(ع)، لشکر هشت نجف، لشکر ۱۹ فجر، لشکر سه حضرت رسول(ص)، لشکر ۱۰ سیدالشهدا و یگان هایی از ارتش های جمهوری اسلامی و مجاهدین عراقی در لشکر بدر بوده اند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه