اخبار داغ

انتصاب روسای ستاد انتخاباتی روحانی در ۲ پست کلیدی استان اردبیل

انتصاب روسای ستاد انتخاباتی روحانی در ۲ پست کلیدی استان اردبیل
روسای ستاد انتخاباتی روحانی سکاندار آموزش و پرورش سرعین و معاون سواد آموزی استان اردبیل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش پرورش استان اردبیل پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش سرعین در فرمانداری این شهرستان گفت : توفیقات صورت گرفته در حوزه های مختلف آموزشی ، پرورشی ، عمرانی و مخصوصا فعال کردن مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان از جمله اقدامات قابل تحسینی است که در طی 38 ماهه مدیریت وی صورت گرفته است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

حسین برزگر تعامل با دستگاه های دیگر ، مشارکت خیرین و اولیا را از اولویت های آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت : با هماهنگی ها و تعامل خوبی که در شهرستان سرعین صورت گرفته است امروز شاهد موفقیت های زیادی در این منطقه هستیم .

,

سید غلامحسین گنجی معاون سواد آموزی اداره کل و مدیر سابق آموزش و پرروش شهرستان سرعین نیز اهم فعالیت کاری خود را در 38 ماهه مدیریت در آموزش و پرورش سرعین بر شمرد و گفت: ایجاد ارتباط صمیمی و مستمر موثر بین سه نهاد مهم تربیتی خانه - مدرسه–مسجد ، ایجاد انگیزه در دانش آموزان ، ایجاد انگیزه و نشاط کاری در بین همکاران صفی و ستادی ، ایجاد نشاط فیزیکی و شاداب سازی مدارس و ارتقا کیفیت آموزشی است از جمله کارهای ریشه ای بنده در این مدت بوده است.

,

در این مراسم حسین محرمی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان سرعین سکاندار مدیریت این اداره شد.

,

  غلامحسین گنجی که مدتها بعنوان سرپرست آموزش و پرورش سرعین و معاون سواد اموزی اداره کل اموزش و پرورش استان بود راهی اردبیل شد.

,

در زمان انتخابات ریاست جمهوری محرمی رییس ستاد روحانی در سرعین و گنجی رییس ستاد فرهنگیان روحانی در استان اردبیل بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه