اخبار داغ

دستگاه های اجرایی از آموزش مهارت های زندگی به کودکان حمایت کنند

دستگاه های اجرایی از آموزش مهارت های زندگی به کودکان حمایت کنند
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت:دستگاه های اجرایی از آموزش‌های خاصی که در حوزه مهارت‌های زندگی و اجتماعی با رویکرد توجه به حقوق شهروندی که دارای ویژگی‌های برجسته فرهنگی، هنری و ادبی است حمایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سبلان‌ما،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ظهر امروز در دیدار با بهمن حسین زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل، خواستار توجه بیش‌ازپیش به کانون و فعالیت‌های آن شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

زعفر احدزاده اظهار داشت: کانون متولی پرورش استعدادهای هنری و ادبی کودکان و نوجوانان است و این نهاد مهم فرهنگی نیازمند حمایت‌ها و توجه ویژه تمامی مسئولان استانی و در رأس آن‌ها استاندار فرهیخته استان است.

,

 وی گفت: جامعه هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان آینده‌سازان کشور، می‌توانند در صورت افزایش کمی و کیفی خدمات، در قالب شهروندانی مفید و مؤثر و واجد تمامی ویژگی‌های مهم در حوزه دینی و نیز مهارت‌های زندگی و اجتماعی ورود کنند.

,

در این دیدار بهمن حسین زاده با حمایت از فعالیت‌ها و دست آوردهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نسبت به رفع کمبودها، نیازهای اساسی و اعتباری و همکاری‌های بیشتر قول مساعد داد و افزود: میزان آشنایی مسئولان از کیفیت و انواع برنامه‌های این دستگاه فرهنگی بسیار مؤثر و مفید در زمینه پرورش فکری و تربیت استعدادها و خلاقیت‌های کودکان و نوجوانان خواهد بود.

,

, ,

احدزاده همچنین در دیداری جداگانه با سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری  اردبیل، ضمن تشریح فعالیت‌های کانون خاطرنشان کرد: این نهاد فرهنگی متولی آموزش‌های هدفمند در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان است و جامعه آینده ایران اسلامی محصول فعالیت‌های امروز خواهد بود.

,

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: دستگاه های اجرایی از آموزش‌های خاصی که در حوزه مهارت‌های زندگی و اجتماعی با رویکرد توجه به حقوق شهروندی، دارای ویژگی‌های برجسته فرهنگی، هنری و ادبی است،حمایت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه