اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر همدان:

مدیریت شهری از تجارب و تخصص مشاوران بهره بگیرد

مدیریت شهری از تجارب و تخصص مشاوران بهره بگیرد
رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: حوزه مدیریت شهری برای رویارویی با مشکلات از مشاوران بهره بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، کامران گردان ظهر امروز در بازدید از مرکز مشاورین شهرداری همدان اظهار کرد:  فرهنگ مشاوره و استفاده از کارشناسان متخصص باید در امور شهری مورد توجه قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فع,

وی با بیان اینکه  این مرکز مشاوره به عنوان تنفس‌گاه انسانی مدیریت شهری است، افزود: وجود این مراکز می‌تواند در پیشبرد برنامه‌ها و پروژه‌های شهری بسیار کمک‌کننده باشد.

,

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: نیروهای انسانی متخصص و کاربلد در هر سازمانی خصوصاً بدنه شهرداری از بالاترین و اساسی‌ترین سرمایه‌‌‌های آن مجموعه به حساب می‌آید و مدیران شهرداری به ویژه شهردار همدان باید از توانایی و تجربه این افراد نهایت استفاده را بکنند.

,

گردان ادامه داد: استفاده از ظرفیت این افراد در صرفه جویی از وقت، انرژی و کاهش هزینه در شهر حائز اهمیت است.

,

وی استفاده از تجارب افراد مجرب و صاحب نظر و ایده در بدنه مدیریت شهری را مهم خواند و گفت: شرایط مراکز مشاوره‌ای گویای این است که  فعالانه می‌تواند بر فضای مدیریت شهری و تصمیم‌سازی‌ها نقش‌آفرینی کنند.

,

رئیس شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: مدیریت شهری هر روز با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند که می‌طلبد از مشاوره و آموزش بیش از گذشته بهره بگیرد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: سیاسیت‌گذاران حوزه شهری باید با توجه به  حساسیت‌هایی که برای آینده شهر و تجهیز آن احساس می‌شود، به موضوع مشاوره دقت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه