اخبار داغ

آخرین نرخ میوه و سبزیجات در بازار قزوین+ جدول

آخرین نرخ میوه و سبزیجات در بازار قزوین+ جدول
رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین آخرین نرخ میوه و سبزیجات در بازار قزوین را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب صادقی پور رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به آخرین نرخ میوه و تره بار در قزوین اظهار کرد: سیب پائیزه کیلویی ۵۰۰۰تومان تا۱۰۰۰۰ تومان و انار کیلویی  ۵۰۰۰ تومان تا ۷۰۰۰تومان در بازار قزوین عرضه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: انگور کیلویی ۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان و هندوانه کیلویی ۴۰۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رسد.

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین بیان کرد: گوجه تازه در بازار قزوین ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده وگوجه انبار شده نیزکیلویی  ۴۰۰۰تومان وخیار هم با قیمت ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

,

, , ,

وی با اشاره به افزایش قیمت گلابی در بازار قزوین گفت: امروز گلابی کیلویی ۸۰۰۰ تومان تا ۱۰۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد و خرمالو شمال کیلویی ۵۰۰۰تومان تا ۷۰۰۰ تومان و خرمالوکدی کیلویی ۸۰۰۰ تومان تا ۱۰۰۰۰ تومان عرضه می‌گردد.

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین، گفت: لیموشیرین کیلویی ۲۵۰۰ تومان ۳۰۰۰ تومان ولیمو ترش امروز در بازار استان کیلویی ۵۰۰۰ تومان‌ تا ۷۰۰۰ تومان و همچنین فلفل دلمه نیز کیلویی۴۰۰۰ تومان تا ۵۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

,

وی بیان کرد: پرتقال امروز در بازار قزوین کیلویی ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان است و پیاز نیزکلیویی ۲۰۰۰تومان تا ۲۲۰۰تومان است و سیب زمینی کیلویی ۲۲۰۰ تومان تا ۲۵۰۰درقزوین به فروش می‌رسد.

,

صادقی پور اضافه کرد: کدو با قیمت ۵۰۰۰ تومان تا ۶۰۰۰ تومان و بادمجان هم کیلویی  ۶۰۰۰تومان و هویج نیز کیلویی ۲۵۰۰ تومان تا ۳۰۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رسد.

,

, , ,

وی گفت: قیمت سبزیجات در استان از۴۰۰۰ تومان عرضه می‌شود و همچنین کاهو هم کیلویی ۳۰۰۰تا ۳۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین افزود: نارنگی کیلویی ۴۰۰۰تومان تا ۶۰۰۰تومان و سبزی آشی نیز کیلویی ۴۰۰۰ تومان در بازار عرضه می‌گردد.

,

وی افزود: موز در بازار قزوین کیلویی ۱۱۰۰۰تومان تا ۱۲۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد که این میوه صاداراتی بخاطر افزایش نرخ دلار گران است.

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین گفت: ذرت مکزیکی کیلویی ۳۵۰۰ و ذرت معمولی کیلویی ۳۰۰۰تومان و سیر خشک کیلویی ۴۰۰۰ تومان تا ۶۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

,

صادقی پوراضافه کرد: فلفل کیلویی ۴۰۰۰تومان تا ۵۰۰۰ تومان و لبوکیلویی ۳۰۰۰ تومان تا ۴۰۰۰تومان و کیوی کیلویی ۴۰۰۰تا ۸۰۰۰ تومان در بازار عرضه می‌گردد.

,

وی ادامه داد: آناناس کیلویی ۲۵۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ تومان و به نیز کیلویی ۹۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین افزود: گل کلم کیلویی ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان و همچنین برگ کلم  کیلویی۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ در بازار عرضه می شود.

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان در پایان خاطرنشان کرد: قیمت‌های اعلام شده مربوط به بازار میوه و تره بار است و فروشگاه‌های خارج از این حوزه و یا در خیابان‌ها نرخ‌های متفاوتی دارند.

,

, , ,

, , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه