اخبار داغ

با هدف ایجاد اشتغال مددجویان صورت می گیرد؛

پرداخت ۱۷۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به کارفرمایان

پرداخت ۱۷۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به کارفرمایان
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه بیان کرد: ۱۷۱ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال مددجویان در قالب تسهیلات قرض الحسنه به کارفرمایان در صورت به کار گیری مددجویان تخصیص داده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد ، حسین خدرویسی ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با روسای اتحادیه ها و اصناف کرمانشاه اظهار داشت: در استان کرمانشاه ۲۰۰ هزار نفر در قالب ۷۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان کرمانشاه هستند که ۴۵ هزار نفر از اینها را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرصاد,

وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت تحت پوشش زنان هستند، افزود: ۱۳ هزار نفر از مددجویان را دانش‌آموزان و ۸۰۰۰ نفر را ایتام تشکیل می‌دهند.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه بیان کرد: ماهیانه ۳۰۰ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی صدقات جمع‌آوری می‌شوند.

,

وی از پرداخت ماهیانه ۱۹ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان مستمری به افراد تحت پوشش خبر داد و گفت: برای خدمات رسانی به مددجویان تحت حمایت در بخش بهداشت، درمان، مسکن و کمک های موردی ۳۱ میلیارد تومان پرداخت می‌شود.

,

خدرویسی با بیان اینکه ۲۵۰۰ واحد در مناطق زلزله‌زده به مددجویان تحویل داده شده است، افزود: در زلزله سرپل‌ذهاب ۱۰ هزار واحد مسکونی مددجویی آسیب دید که میته امداد احداث ۵۵۰۰ واحد تخریبی را بر عهده گرفت.

,

وی افزود: در جریان سفر رئیس کمیته امداد به استان ۱۲ میلیارد تومان کمک درمانی و اورژانسی به مددجویان زلزله زده اختصاص داده شد و همه مردم در کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه سهیم شدند و بیشترین اعتماد را به کمیته ای امداد داشتند.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ مددجویی در استان دغدغه مسکن ندارد گفت: کمیته استانی در حوزه اشتغال و گام‌های مناسبی را برای توانمندسازی خانوارهای تحت پوشش برداشته است.

,

 خدرویسی از اختصاص  ۱۰۵ میلیارد تومان برای اشتغالزایی ۵۵۱۴ نفر در استان خبر داد و اظهار داشت: این حجم اشتغالزایی که با کمک هیچ دستگاهی در زمینه اشتغال صورت گرفته است، قابل قیاس نیست.

,

وی تصریح کرد: باید اشتغالی که ایجاد می‌شود پایدار و ماندگار باشد و کمیته امداد استان امسال توانست در حوزه اشتغال رتبه نخست را در کشور به دست آورد.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه  بیان کرد: ۱۷۱ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال مددجویان در قالب تسهیلات قرض الحسنه به کارفرمایان در صورت به کار گیری مددجویان تخصیص داده می‌شود.

,

وی افزود: با به‌کارگیری هر مددجو ۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به کارفرمایان پرداخت می‌شود و تا دو سال از سوی کمیته امداد حق بیمه مددجویان به کارگیری شده پرداخت خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه