اخبار داغ

محدویت زمانی در توزیع سبد کالا در اردبیل وجود ندارد

محدویت زمانی در توزیع سبد کالا در اردبیل وجود ندارد
مدیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان اردبیل گفت : خانواده ها برای دریافت سبد غذایی خود هیچگونه عجله و نگرانی نداشته باشند چرا که در توزیع سبد غذایی هیچگونه محدودیت زمانی وجود ندارد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان‌ما،اصغر مناف زاده، ظهر امروز در بازدید از روند توزیع سبد غذایی در فروشگاه رفاه اظهار کرد: هیچ گونه کمبود کالا در توزیع سبد غذایی در فروشگاه های طرف قرارداد وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود:  خانواده ها برای دریافت سبد غذایی خود هیچگونه عجله و نگرانی نداشته باشند چرا که در توزیع سبد غذایی هیچگونه محدودیت زمانی وجود ندارد .

,

مدیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان اردبیل از مشمولین درخواست کرد که هر گونه مشکل و یا احیای تخلف از سوی فروشگاههای طرف قرارداد را جهت رسیدگی کارشناسی و برخورد با متخلفین به واحد امور اجتماعی اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل مراجعه و یا با شماره تلفن 33740019 تماس و موارد تخلف را اطلاع دهند.

,

در این بازدید که مدیریت امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز حضور داشت بر استمرار نظارت بر نحوه توزیع کالا در بین مشمولین از سوی وی تاکید شد.

,

 شهرستان اردبیل چهارمین مرحله توزیع سبد غذایی از دو آبان ماه سال جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد واز زمان توزیع سبد غذایی  بطور متوسط روزانه 500 نفر به فروشگاه های طرف قرارداد رفاه  مراجعه و اقلام خود را دریافت کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه