اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

دستگیری کلاهبردار خرید گوشی در سایت شیپور و دیوار

دستگیری کلاهبردار خرید گوشی در سایت شیپور و دیوار
جانشین فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای 3 میلیارد ریالی، تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی در سطح استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسن مفخمی‌شهرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری به بهانه خرید گوشی تلفن همراه و تجهیزات رایانه ای از کاربران در سایت های شیپور و دیوار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی از برخی مال باختگان، کارآگاهان پلیس آگاهی دریافتند، متهم به کلاهبرداری که تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی استان های "گیلان و گلستان" است، پس از درخواست خرید گوشی تلفن همراه در سایت شیپور و دیوار با فروشندگان ملاقات کرده و با دریافت کالا در اقدامی فریبکارانه از پرداخت وجه سرباز زده و سریعاً از محل متواری می شود.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران، اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی با شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی قضائی، این فرد را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

مفخمی افزود: متهم در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی و کلاهبرداری 3 میلیاردی از شهروندان در استان های شمالی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با هشدار به شهروندان، گفت: برای تبادل کالا از طریق فضای مجازی باید همواره این مهم را در نظر داشت که ممکن است تبلیغ صورت گرفته برای کالا ماهیت واقعی نداشته باشد.

وی گفت: ممکن است در پس یک تبلیغ در این گونه سایت ها، افراد شیاد فعالیت کنند که قصد کلاهبرداری از کاربران را دارند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه