اخبار داغ

سومین یادواره شهدای مدافع‌حرم «فاتحین»

سومین یادواره شهدای مدافع‌حرم «فاتحین»
سومین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم " فاتحین" دجمعه ۳۰ آذر از ساعت ۱۳:۳۰ در سالن همایشهای برج میلاد باحضور خانواده های معظم شهدای یگان فاتحین کشور و فاطمیون و زینبیون برگزار می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سومین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم " فاتحین" دجمعه ۳۰ آذر از ساعت ۱۳:۳۰ در سالن همایشهای برج میلاد باحضور خانواده های معظم شهدای یگان فاتحینکشور و فاطمیون و زینبیون برگزار می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این مراسم باتوجه به همزمانی با شب یلدا و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شامل اجرای برنامه های منتوعی با موضوعات مرتبط انجام می پذیرد.

,

محمد صائبی سخنگو و مدیر روابط عمومی سومین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم " فاتحین" گفت:
در این مراسم برخی مقامات لشگری و کشوری سخنرانی داشته و از خانواده مدافعین حرم و خانواده های حوادث تروریستی تجلیل به عمل می اید.

,
,

میثاق نامه ۲۰۰۰ نفری مدافعین حرم در چهلمین سالگرد نظام مقدس جمهوری اسلامی مبنی بر حفظ و صیانت از آرمانهای انقلاب ، نظام ، وطن و ولایت رونمایی از دستاورد نظامی در حوزه مخابرات در یگان فاتحین مهمان ویژه از یمن رونمایی از تمبر یادبود یگان فاتحین بخش دیگری از این مراسم است.

,

در حاشیه این مراسم نیز غرفه کودکان ، غرفه عکاسی ، غرفه حجاب و عفاف و نمایشگاه نقاشی شهدای مدافع حرم فاتحین و فاطمیون برپاست.

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه