اخبار داغ

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان:

پیش بینی اختصاص ۳۰ درصد شهریه دانشجویان مهارتی در بودجه ۹۸/حمایت از دانشگاه علمی کاربردی کمک به افزایش مهارت کشور است

پیش بینی اختصاص ۳۰ درصد شهریه دانشجویان مهارتی در بودجه ۹۸/حمایت از دانشگاه علمی کاربردی کمک به افزایش مهارت کشور است
سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان گفت: درخواست ما از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس این است که در بودجه سال ۹۸ کشور، ۳۰ درصد شهریه دانشجویان دوره های مهارتی مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم جایگاه دانشگاه علمی کاربردی را به‌عنوان یک دانشگاه مهارتی و کاربردی در کشور تثبیت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان  محسن شمسی روز گذشته به همراه جمعی از روسای مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان در دیدار با محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تجربه شما در زمینه آموزش عالی بسیار بالاست و از آنجایی که حامی ترویج مهارت محوری در سیستم آموزشی کشور هستید، دانشگاه ما به کمک شما نیاز دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان در ادامه مطرح کرد: کمک به دانشگاه جامع علمی کاربردی کمک به افزایش مهات کشور است چرا که مهارت آموزی اصل اساسی آموزش در این دانشگاه است لذا انتظار داریم کمیسیون آموزش مجلس جهت پیشرفت هر چه بیشتر این امر، به ما کمک کند.

,

شمسی به پیشنهاد سال گذشته دانشگاه جامع علمی کاربردی به مجلس اشاره ای کرد و یادآور شد: الحاقیه ای به منظور تشویق و ترغیب داوطلبان آموزش عالی برای انتخاب رشته های مهارتی مورد نیاز کشور، به مجلس ارائه شد که طی آن درخواست شد مبلغ ۷۵۰ میلیارد ریال جهت تامین حداکثر ۳۰ درصد از شهریه ی دانشجویان دوره های مهارتی خاص مورد نیاز در مناطق کمتر توسعه یافته در اختیار دانشگاه جامع علمی کاربردی قرار ‌گیرد که متاسفانه در مجلس رای نیاورد.

,

وی در ادامه اظهار کرد: بر همین اساس درخواست داریم که در بودجه سال ۹۸ کشور، ۳۰ درصد شهریه دانشجویان دوره های مهارتی مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم جایگاه دانشگاه علمی کاربردی را به‌عنوان یک دانشگاه مهارتی و کاربردی در کشور تثبیت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه