اخبار داغ

فرمانده انتظامی جاسک:

قاتل زن جوان نیکشهری در جاسک دستگیر شد

قاتل زن جوان نیکشهری در جاسک دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان جاسک از دستگیری قاتل متواری کمتر از 48 ساعت پس از وقوع قتل در شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛عباس قاسمی،فرمانده انتظامی جاسک صبح امروز با اعلام این خبر گفت:در پی دریافت خبری مبنی بر یک مورد اختلاف خانوادگی منجر به قتل در روستای "کوچنینگ"، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی جاسک قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود:مأموران در بررسی از صحنه قتل دریافتند قاتل بر اثر اختلاف خانوادگی و به وسیله ضربات چاقو به شکم و قفسه سینه، همسر خود را به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

,

قاسمی عنوان کرد: با متواری شدن قاتل و شکایت خانواده مقتول ، طرح مهار خودروهای عبوری در سطح شهرستان اجرا شد که  مأموران ایست و بازرسی سه راهی جاسک حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه پژو 405 مشکوک و پس از متوقف کردن خودرو، قاتل متواری به هویت "بهمن س" که خود را به عنوان مسافر عادی جا زده و قصد فرار به استان های شمالی را داشت شناسایی و دستگیر شد.

,

فرمانده انتظامی جاسک بابیان اینکه قاتل پس از دستگیری و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیس 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه