اخبار داغ

رئیس پلیس فتا هرمزگان:

متهم ۹ ساله سایبری در هرمزگان شناسایی شد

متهم ۹ ساله سایبری در هرمزگان شناسایی شد
رئیس پلیس فتا هرمزگان از شناسایی و دستگیری متهم 9ساله سایبری در استان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛علی اصغر افتخاری،رئیس پلیس فتا استان هرمزگان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آثار سوء فضای مجازی در بروز رفتارهای هنجار شکن کودکان گفت:به دنبال مراجعه خانمی به پلیس فتا و اعلام شکایت وی مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی واتساپ و تلگرام برای وی ایجاد مزاحمت کرده ، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد متهم با ارسال مطالب ضد اخلاقی و درخواست تصاویر خصوصی، سعی در ایجاد رابطه نامناسب با وی داشته است.

,

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه متهم از هویت پدرش در فضای مجازی استفاده کرده، گفت: پس از اخذ مستندات و اظهارات شاکی، با اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی متهم که پسربچه ای 9ساله بود در بندرعباس شناسایی شد.

,

وی تصریح کرد: در بازجویی‌های اولیه متهم سعی می‌کرد با اظهارات ضد و نقیض خود را بی‌گناه جلوه دهد ولی در مواجهه با مستندات و مدارک موجود نهایتا به بزه ارتکابی اعتراف کرد .

,

افتخاری با بیان اینکه رفتار نامناسب خانواده‌ها باعث بروز برخی مشکلات برای فرزندان می‌شود، گفت: والدین بایستی فرزندان خود را در فضای مجازی همراهی کرده و برای استفاده از آن در خانه قوانینی تنظیم کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه