اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

کشور گرجستان تابعی از اراده آمریکاست /ایران باید سطح روابط خود با این کشور را کاهش دهد

کشور گرجستان تابعی از اراده آمریکاست /ایران باید سطح روابط خود با این کشور را کاهش دهد
کارشناس مسائل سیاسی گفت : اقدامات دولت گرجستان در برخورد نامناسب با اتباع ایرانی بر گرفته از فشارهایی است که آمریکا بر این کشور وارد می کند و در حقیقت کشور گرجستان تابعی از اراده آمریکاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با  راه آرمان با اشاره به برخورد نامناسب کشور گرجستان در هتک حرمت به زنان و ممانعت از ورود شهروندان ایرانی به این کشور اظهار داشت : اقدامات دولت گرجستان در برخورد نامناسب با اتباع ایرانی بر گرفته از فشارهایی است که آمریکا بر این کشور وارد می کند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : گرجستان انتظار دارد وارد اتحادیه اروپا شود بنابراین سعی می کند رابطه خود را با آمریکا و اتحادیه اروپا گسترش دهد و تحت فشار آمریکا برخوردهای نامناسبی با ایران داشته است.

,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که دستگاه دیپلماسی به اتباع ایرانی پیشنهاد کرده که به گرجستان سفر نکنند ؛ خاطر نشان کرد : جمهوری اسلامی ایران باید اقدام متقابلی با گرجستان داشته باشد و موضوع را به طور جدی با دولت گرجستان مطرح کند و حتی سطح روابط خود را با این کشور کاهش دهد .

,

هانی زاده توضیح داد : در حقیقت کشور گرجستان ثابت کرده که تابعی از اراده آمریکاست و به همین دلیل ایران و مخصوصا وزارت خارجه باید در این خصوص اقدام جدی برای تنبیه گرجستان انجام دهد .

,

وی در پایان افزود : ما می توانیم سازو کارهای زیادی را برای مقابله با این گونه رفتارهای نامناسب که متناسب با شان ایرانیان نیست ، در برابر گرجستان اتخاذ کنیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه