اخبار داغ

مدیر کل امور بانوان استانداری کرمان؛

تکنولوژی ابزاری برای تقویت و تضعیف خانواده ها است

تکنولوژی ابزاری برای تقویت و تضعیف خانواده ها است
مدیر کل امور بانوان استانداری کرمان گفت : امروز آسیب های متعددی خانواده ها را مورد تهدید قرار داده است و تکنولوژی یکی از ابزارهای بسیار تاثیرگذار در تقویت و تضعیف خانواده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان ؛ فاطمه سادات حسینی مدیر کل امور بانوان استانداری کرمان صبح امروز در اولین نشست تخصصی خانواده و فضای مجازی امروز صبح در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر اظهار داشت : خانواده مقدس ترین نهادی است که در اسلام بر آن تاکید شده است و والدین دو رکن اصلی خانواده بوده و مادران نیز نقش بسزایی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : امروز آسیب های متعددی خانواده ها را مورد تهدید قرار داده است و تکنولوژی  یکی از ابزارهای بسیار تاثیرگذار در تقویت و تضعیف خانواده است.

,

مدیر کل امور بانوان استانداری کرمان خاطر نشان کرد : چگونه استفاده کردن از تکنولوژی های فضای مجازی با بهره برداری از آثار مثبت و جلوگیری از آثار سوء آن هنر زیستن است.

,

حسینی افزود: ما قرارگاهی برای برنامه ریزی در خصوص فضای مجازی ایجاد کردیم و اولین رویکرد ما وحدت رویه بود تا از ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

,

وی ادامه داد : دومین رویکرد نیازسنجی جامعه است پس پایش و آسیب شناسی لازم بود و رویکرد بعدی سیاست گذاری و برنامه ریزی در بحث خانواده و فضای مجازی است .

,

مدیر کل امور بانوان استانداری کرمان یکی از اصلی ترین رسالت های این قرارگاه را تولید محتوای مفید در بحث خانواده دانست و توضیح داد : آموزش و آگاه سازی خانواده ها با شناسایی آسیب ها و تهدیدها باید صورت گیرد .

,

حسینی بیان کرد : باید سند راهبردی خانواده و فضای مجازی تدوین شود تا نقشه راهی در این زمینه باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه