اخبار داغ

اردوهای جهادی بارقه های امید را در مناطق محروم روشن کرد+تصاویر

اردوهای جهادی بارقه های امید را در مناطق محروم روشن کرد+تصاویر
جنب و جوش جهادگران در مناطق محروم نه تنها غبار محرومیت را از چهره آن برمی دارد بلکه بارقه های امید را در دل کودکان و نوجوانان بشاگردی روشن می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ برگزاری اردوهای جهادی بسیجیان با هدف توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در میان جوانان و ایجاد امید در بین مردم از فلسفه های وجودی گروه های جهادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

دانش آموزان و دانشجویان بسیجی با انجام فعالیت در زمینه های مختلفی نظیر عمرانی، فرهنگی، علمی و بهداشتی در مناطق محروم خدمات گسترده ای را به اهالی این مناطق ارائه می دهند.

,

درهر کجای این سرزمین هرگاه نام بشاگرد را می شنویم محرومیت اولین گزینه ای است که به اذهان خطور می کند و در حقیقت می توان گفت محرومیت بشاگرد زبان زد خاص و عام در کشور  است.

,

تاکنون گروه های جهادی مختلف استان هرمزگان و حتی برون استانی به این شهرستان اعزام شده اند با وجود ارائه خدمات بیشمار توسط گروه های جهادی دانش آموزی و دانشجویی اما این منطقه همچنان در صدر محرومیت کشور قرار دارد.

,

 

,

جهادگران پیشگام در امر محرومیت زدایی

, جهادگران پیشگام در امر محرومیت زدایی,

محسن زارعی، مسئول گروه جهادی شهید زارعی بلبل آباد بشاگرد در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه گروه های جهادی از ابتدای شکل گیری پیشگام در امر محرومیت زدایی است، اظهار کرد: این گروه جهادی در زمینه های مختلفی نظیر عمرانی،فرهنگی و.... همیشه در راستای محرومیت زدایی اقدامات موثری را انجام داده است.

,

وی با اشاره به تامین کمک هرینه ماهانه بسته های مواد غذایی نیازمندان تصریح کرد: توزیع۱۵۰ کیسه آرد و۸۵۰ بسته لوازم التحریر بین نیازمندان در منطقه بشاگرد از فعالیت های گروه های جهادی در بشاگرد است.

,

زارعی با اشاره به فعالیت های عمرانی جهادگران اظهار کرد: احداث خوابگاه مدرسه راهنمایی شهرک مطهر بشاگرد در سال۱۳۹۶،ساخت 30 عدد سرویس بهداشتی و حمام در قالب اردوی جهادی 10روزه در سلاس باباجانی کرمانشاه در سال 97 از دیگر اقدامات این گروه جهادی است.

,

وی افزود: راه اندازی صندوق قرض الحسنه کارگشایی مشاغل کوچک خانگی و احداث سیل بند های کشاورزی و کمک در ساخت منازل مسکونی از فعالیت های اردوی جهادی در بشاگرد هستند.

,

مسئول گروه جهادی شهید زارعی بلبل آباد با اشاره به فعالیت  اخیر جهادگران در بشاگرد خاطرنشان کرد: در حال حاضر هماهنگی لازم برای آغاز عملیات اجرایی احداث حسینیه روستای بلبل آباد بشاگرد انجام شده است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه