اخبار داغ

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در بازدید از مرز چابهار:

دولت بودجه پیشنهادی سال آینده برای تقویت مرز را بیشتر کند/ تقویت نقاط کور مرز زمینی و دریایی چابهار در دستور کار است

دولت بودجه پیشنهادی سال آینده برای تقویت مرز را بیشتر کند/ تقویت نقاط کور مرز زمینی و دریایی چابهار در دستور کار است
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقویت نقاط کور مرز زمینی و دریایی چابهار در دستور کار قرار دارد، گفت: بودجه امنیت مرزی باید ۵ برابر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، فلاحت پیشه روز گذشته در بازدید از مرز چابهار با بیان این مطلب که توجه به نقاط کور مرزی باید مدنظر قرار گیرد، اظهار کرد: دولت باید برای تقویت مرزها بودجه پیشنهادی سال آینده در کمیسیون امنیت ملی را بیشتر کند تا نقاط کور مرزی تقویت شود.
وی در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: در این راستا پیشنهادی که در حوزه کمیسیون امنیت ملی ودر حوزه های مرتبط صورت گرفته تقریبا پنج برابر بیشتر از آن چیزی است که در پیشنهاد بودجه سال آینده آمده است که به هیچ وجه کفاف امنیت مرزی را نمی دهد، بر این اساس معتقد هستیم اگر مسئولان به شهرستان های مرزی، نقاط  صفر مرزی اعم از خاکی و آبی بازدید کنند توجه بیشتری به مرز ها صورت خواهد گرفت.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به سیاست های ایزایی که علیه ایران شکل می گیرد و همچنین لانه کردن تروریست ها در بخش هایی از اطراف مرز ایران، گفت: باید عنایت جدی تری به مرز به خصوص در بودجه سال آینده داشته باشیم تا از نقاط کوری که وجود دارد به ویژه در دریا که هم ممکن است محل  قاچاق سوخت و کالا و هم محل ورود تروریست ها و مواد منفجره باشد، جلوگیری شود.
گفتنی است که سه شنبه آینده در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه جلسه ای در این خصوص برگزار خواهد شد تا تصمیمات روشنی  در راستای امنیت و توسعه منطقه چابهار اخذ شود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،,
,
, ،,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه