اخبار داغ

ترافیک انتصابات در شورای اداری گچساران/خانه تکانی در دو اداره حساس و پرحاشیه+تصاویر

ترافیک انتصابات در شورای اداری گچساران/خانه تکانی در دو اداره حساس و پرحاشیه+تصاویر
صبح امروز در نشست شورای اداری گچساران مراسم تکریم و معارفه دو مدیر میراث فرهنگی و همچنین تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس صبح امروز نشست شورای اداری شهرستان گچساران با حضور مسئولین این شهرستان و همچنین مدیرکل میراث فرهنگی و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

این نشست همچنین مراسم معارفه قاسم پرویزی به عنوان رئیس جدید اداره کار گچساران بود که جایگزین بیژن مهدی پور در این سمت شد.

,


گفتنی است پرویزی از کارکنان اداره کار گچساران است که پیش از این کارشناس تعاون بود.

,
,



تکریم و معارفه دوم دیگری نیز در این نشست برگزار شد که قبادی از اداره کل استان به جای هومن عنایی به عنوان رئیس جدید اداره میراث فرهنگی گچساران منصوب شد.

,
,
,


در این جلسه دو معلول به مناسبت روز جهانی معلولان به نمایندگی از معلولان گچساران حضور دارند که درباب مشکلات خود ایراد سخن کردند.

یکی از آن ها گفت: بزرگترین مشکل معلولین عدم شناخت و اگاهی از توانمندی و استعداد معلولان است که مشخص نیست به چه دلایلی کم اهمیت جلوه کرده است و با این همه رسانه و خبرگزاری ها همچنان مغفول مانده و بی توجهی شده است، جامعه باید شناخت کامل و جامعی نسبت به معلول داشته باشد تا مشکلاتشان برطرف شود.

,
,
,
,

 

,

وی افزود: چرا در چند سال گذشته آزمون استخدامی برای معلولان نداشته ایم، بسیاری از معلولان توانایی کار در بسیاری از ادارات را دارند و در این خصوص شکوه و گلایه ای نسبت به مسئولین استان وجود دارد، مسئولین میراث فرهنگی هم می توانند از محصولات و تولیدات دستی معلولان حمایت کنند.

,



این فرد در ادامه گفت: بحث دیگر ساماندهی ادارات برای رفت و امد معلولان است که در برخی ادارات مناسب سازی خوبی برای تردد معلولان صورت نگرفته است.

,
,
,



فرماندار گچساران نیز گفت: بحث برگزاری بزرگداشت چهلمین سال انقلاب ارتباطی با برنامه های دهه فجر ندارد و امسال باید باشکوه برگزار شود و هر اداره و کارگروهی موظف به انجام این مهم است، هر اداره ای خدماتش را در دوره انقلاب و درمقایسه با دوران قبل از انقلاب به صورت یک جدول تنظیم کند و در جلوی هر اداره ای بنر شود و در معرض دید عموم قرار بگیرد.
 

,
,
,
,

رحیمی بیان کرد: برنامه ستاد باید الان شروع شده باشد و نباید منتظر دهه فجر بود و برنامه های چهلمین سالگرد هر اداره ای باید مستند کار کند، باید خدمات نظام و انقلاب اسلامی را به مردم و به خصوص نسل های جوان و نوجوان بازگو کرد و در این زمینه روشنگری و تبیین شود.
 

,
,

وی افزود: با توجه به هفته پژوهش نمایشگاهی برای عرضه تولیدات بچه های این شهرستان چه دانش اموز و چه دانشجویان و نخبگان برپا خواهد شد تا دستاوردهای این عزیزان در معرض دید عموم قرار بگیرد.

,



رحیمی به مراسم تکریم و معارفه اشاره کرد و گفت: به هر حال بحث تغییر و جابجایی مرسوم است و به کار بردن واژه عزل و برکناری به جای تکریم و معارفه که در برخی رسانه ها انعکاس داده می شود صحیح نیست، پست و مقام نه ماندنی است و نه ارث و میراثی است، بلکه امانتی بود که بعد از مدتی باید به دیگری سپرده شود.
 

,
,
,
,

وی افزود: اقای عنایی به استان خواهند رفت و فردی که جای وی خواهد امد از اداره کل میراث فرهنگی است، اقای مهدی پور نیز در اداره کار در این چند سال به عنوان سرپرست بودند و با جدیت کار را پیش می بردند و ۴سال با عزت مدیریت و کار کردند که ارزوی موفقیت برای وی را داریم.

,



فرماندار گچساران همچنین از تغییر و تحول در ادارات شهرستان در هفته های آینده خبر داد.

,
,
,


رحیمی از وضعیت میز خدمت دربرخی ادارات انتقاد کرد و گفت: گزارش میز خدمت را از ادارات می خواهم و برای گزارش عملکرد میزخدمت اخرین فرصت پایان آذرماه خواهد بود

فرماندار درادامه هم گفت: برای توسعه ورزش معلولان زمین چمنی را با این قشر اختصاص خواهیم داد.

,
,
,
,

 

,

تصاویر نشست شورای اداری و همچنین تکریم و معارفه روسای دو اداره شهرستان در ادامه امده است:

,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---,
---
, , ---]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه