اخبار داغ

فرماندار شهرستان اردل:

وضع نظارت بر اصناف اردل رضایت بخش نیست

وضع نظارت بر اصناف اردل رضایت بخش نیست
فرماندار شهرستان اردل گفت:وضع فعلی نظارت بر اصناف شهرستان اردل رضایت بخش نیست و نیاز است تیم های مشترک بازرسی وضع بازار را ساماندهی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود کیانی فرماندار شهرستان اردل  در حاشیه  جلسه کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز به اهمیت اندیشیدن تدابیری جهت نظارت بر بازار  شب یلدا تاکید کرد و گفت:باید به گونه ای سیاست ها و راهکارهای نظارتی را در این شب تنظیم کنیم که آرامش در بازار حفظ گردد و برای این مهم اعضای ستاد باید با هماهنگی مدیران کل استان در جهت رفع موانع اهتمام ورزند.

کیانی اظهار کرد:باید هماهنگی های لازم بین دستگاه ها ذیربط معمول باشد تا اینکه نظارت به صورت موثر تر بوده و نواقص موجود در آن نیز برطرف شود.

وی با بیان اینکه وضع نظارت بر اصناف شهرستان اردل رضایت بخش نیست افزود: نیاز است تیم های مشترک بازرسی وضع بازار را ساماندهی کنند و  نتیجه این امر را بهبود وضعیت معیشت مردم برشمرد.

فرماندار شهرستان اردل گفت: نظارت بر صنوف مختلف می بایست با اولویت بندی مناسب و به شکل موثر تر انجام شود  و  دستگاه های اجرایی ذیربط به خصوص سازمان صنعت و معدن در این حوزه باید با سازمان تعزیرات هم اندیشی های لازم  را داشته باشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه