اخبار داغ

رهبر انقلاب در دیدار خانواده شهدا:

ممکن است آمریکا برای سال۹۷جنجال بکند ولی برای سال ۹۸ نقشه‌ای بکشد/جریان‌های سیاسی به دشمن میدان ندهند

ممکن است آمریکا برای سال۹۷جنجال بکند ولی برای سال ۹۸ نقشه‌ای بکشد/جریان‌های سیاسی به دشمن میدان ندهند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: اینکه آمریکایی‌ها گفتند سال ۹۷ چنین و چنان می‌کنیم، ممکن است فریب باشد؛ ممکن است سال ۹۷ جنجال کنند و نقشه را برای سال ۹۸ کشیده باشند. همه، حواس‌شان را جمع کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، حضرت آیت الله خامنه ای، صبح امروز (چهارشنبه ۲۱ آذرماه) در دیدار جمعی از خانواده‌های شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم و دفاع از مرزها و امنیت، بازآفرینی روحیه شجاعت و شهادت در نسل جوان مؤمنِ انقلابی امروز را «معجزه انقلاب» برشمردند و با دعوت مردم و جوانان و همچنین مسئولان به بیداری و هوشیاری در مقابل توطئه های جبهه استکبار و در رأس آن امریکا، گفتند: همه باید تلاش خود را برای تقویت اقتصاد کشور و تولید ملی مضاعف کنند و مسئولان نیز باید مراقب باشند تا فریب ظاهرسازی و زبان بازی دشمن را نخورند و دشمن خبیثی که از در بیرون شده است، از پنجره وارد نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به کلام امام بزرگوار مبنی بر اینکه «ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد»، تأکید کردند: ملتی که به استقبال خطر رفتن در راه خدا و شهادت در راه او را، سعادت و یک موفقیت بزرگ می داند، هیچ نیرویی توانایی ایستادگی در مقابل آن را ندارد و آن ملت همواره برنده است و پیش خواهد رفت.
,
 
,
حضرت آیت الله خامنه ای ملت ایران را نمونه بارز این تفکر دانستند و افزودند: اینکه ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته در راه بسیار پُر خطر و پُر زحمت خود در مقابل همه قدرتمندان ظالم ایستاد و آنها نتوانستند هیچ غلطی بکنند به دلیل اعتقاد به شهادت و این سرنوشت افتخارآمیز است.
,
 
,
ایشان استمرار این تفکر و روحیه در جوانان انقلابی را نشانه رویش های چند برابری انقلاب در مقابل ریزش ها خواندند و خاطرنشان کردند: امروز جوان مؤمن و انقلابی با همان روحیه جوانان اول انقلاب و روحیه شهیدان همت و خرازی و دیگر بزرگان به وسط میدان می آید و با احساس مسئولیت و شجاعت همچون ستون انقلاب، در مقابل دشمن می ایستد و به استقبال شهادت می‌رود، و این معجزه نظام جمهوری اسلامی است که توانسته این روحیه فولادین را بازآفرینی کند و استمرار دهد.
,
 
,
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه اگر این شهادتها و شجاعتها و صبر خانواده های شهدا نبود، مستکبران عالَم و امریکای جنایتکار همچون دوران طاغوت بر کشور مسلط می شدند، گفتند: ملت ایران قدردان شهدا و خانواده های آنان است که نمونه های آن را در حضور پرشکوه مردم در تشییع شهدای مدافع حرم و دفاع از امنیت و مرزها شاهد بوده و هستیم.
,
آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: برخلاف تحلیل های بی ربط برخی افراد کج فهم و دلبسته به غرب، جمهوری اسلامی نیرومند و توانا است و این قدرت به‌واسطه معنویت و فکر و تلاش انسانهای فداکار و ایمان جوانان و خانواده های شهدا به‌دست آمده است.
,
 
,
ایشان با تأکید بر اینکه دشمنان سرشناس ایران اسلامی، غرق در فساد اخلاقی و سیاسی هستند، افزودند: اگر می خواهید چهره واقعی امریکا را بشناسید، به رئیس جمهور و دولتمردان کنونی امریکا بنگرید زیرا این افراد، چهره زشت و نفرت انگیز همیشگی دولتمردان امریکا را اکنون به‌صورت صریح و آشکار نمایان کرده اند.
,
 
,
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در مقابل چنین دشمنی، خاطرنشان کردند: آمریکایی‌ها در طول این سالها، همواره به دنبال این بودند که همانند قبل از انقلاب بار دیگر بر ایران مسلط شوند و همان شرایطی را که برای برخی کشورهای ضعیف منطقه به‌وجود آورده اند و آنها را گاو شیرده خود نامیده اند، برای ایران عزیز، بزرگ و پرافتخار نیز بوجود آورند اما به این هدف نرسیدند و از این به بعد هم قطعاً نخواهند رسید.
,
 
,
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه امام بزرگوار، امریکا را «شیطان بزرگ» خواندند، افزودند: امام(ره) با این نامگذاری، در واقع همه موحدان و ملتهای با انصاف جهان را در مقابل امریکا بسیج کردند و توفیقات زیادی هم در این راه به‌دست آمده و بیشتر هم خواهد شد اما دشمن تلاش دارد تا ملت ایران را از مسیر پیشرفت و ایستادگی در مقابل قدرتها، منصرف کند.
,
 
,
ایشان با اشاره به تحرکات و اقدامات دو سال اخیر امریکایی‌ها به‌ویژه وضع تحریم‌های همه‌جانبه و کمک به دشمنان گوناگون ایران، نقشه های آنها را لو رفته خواندند و تأکید کردند: هدف آنها این بود که به وسیله تحریم و اقدامات ضد امنیتی، در کشور دو دستگی، اختلاف و جنگ گروهها به‌وجود آورند و عده ای را به خیابانها بکشانند و نام آن را هم «تابستان داغ» گذاشته بودند اما به کوری چشم دشمنان، تابستان امسال یکی از بهترین تابستانها بود.
,
 
,
رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به اظهارات مقامات امریکایی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی «چهل سالگی» خود را نخواهد دید، گفتند: ملت ایران با استحکام تمام ایستاده است و به توفیق الهی در ۲۲ بهمن، چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را با شکوه بسیار بیشتر از سالهای قبل برگزار خواهد کرد.
,
 
,
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به بیداری ملت ایران، مسئولان را به تلاش بیشتر توصیه کردند و افزودند: اگرچه نقشه دشمن لو رفته است اما همه باید هوشیاری خود را حفظ کنند زیرا امریکا، دشمنی خبیث و حیله گر است و ممکن است قصد فریب داشته باشد تا برای سال ۹۷، جنجال کند اما مثلاً برای سال ۹۸ نقشه ای بکشد.
,
 
,
ایشان، صهیونیست‌ها و مرتجعین منطقه را شریک امریکا در توطئه و دشمنی با ملت ایران دانستند و تأکید کردند: البته ما قوی تر از آنها هستیم زیرا تاکنون نتوانسته اند در مقابل جمهوری اسلامی، هیچ غلطی بکنند و از این پس هم نخواهند توانست.
,
 
,
رهبر انقلاب اسلامی در عین حال تأکید کردند: نباید لحظه ای غافل شد و همه باید بیدار و هوشیار باشند. توصیه من به ملت ایران به‌ویژه جوانان و مجموعه های گوناگون کشور اعم از همه صنوف و جریانهای سیاسی این است که مراقب باشند میدان را برای دشمن آماده نکنند زیرا اگر غافل شویم، همان دشمن ضعیف، زهر خود را خواهد ریخت.
,
 
,
حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: امروز، مهمترین وظیفه مردم و مسئولان، در کنار هوشیاری، تلاش برای تقویت اقتصاد کشور تولید داخلی است.
,
 
,
ایشان، مسئولان را به افزایش تلاشها و فریب ظاهرسازی و زبان بازی دشمن را نخوردن، توصیه مؤکد کردند: دشمن انواع ترفندها را به‌کار می برد و مسئولان باید مراقب باشند، دشمن خبیثی که از در بیرون شده است، از پنجره داخل نشود.
,
 
,
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تأکیداتی که به مسئولان در خصوص مسائل اقتصادی و حل مشکلات مردم کرده اند، افزودند: اگر مسئولان به موضوع تقویت تولید داخلی توجه جدی کنند، مشکلات اقتصادی مردم کم خواهد شد.
,
 
,
حضرت آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دست دوستی آل سعود با دشمنان اسلام و جنایت آنها در یمن، امریکا را شریک این جنایت ها خواندند و خاطرنشان کردند: سعودی ها تصور می کردند می توانند ظرف چند روز یا چند هفته، بر یمن مسلط شوند اما اکنون حدود چهار سال است که نتوانستند کاری از پیش ببرند و هرچه زمان بگذرد، ضربه ای که به آنها وارد خواهد شد، سخت تر خواهد بود.
,
 
,
ایشان سیاست آل سعود در یمن و بحرین را، سیاستی ابلهانه دانستند و تأکید کردند: خادم حرمین شریفین باید «اشداءُ علی الکفار» باشد، نه اشداء در مقابل مؤمنان و در مقابل مردم یمن و مردم بحرین.
,
 
,
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ملت ایران باید با بصیرت کامل، اوضاع را زیر نظر داشته باشد و موضع خود را مستحکم نگه دارد، افزودند: امروز در این دنیای طوفانی که طوفان آن به اروپا و فرانسه نیز رسیده است، ملت ایران به برکت اسلام در کشتی امن محبت اهلبیت علیهم السلام قرار گرفته و پیروزی متعلق به این ملت است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه