اخبار داغ

در اعتراض به 9 ماه حقوق معوقه؛

تجمع کارگران شهرداری بروجرد در مقابل فرمانداری/بلاتکلیفی کارگران در میان وعده ها

تجمع کارگران شهرداری بروجرد در مقابل فرمانداری/بلاتکلیفی کارگران در میان وعده ها
کارگران شهرداری بروجرد در اعتراض به 9 ماه حقوق معوقه امروز در مقابل فرمانداری بروجرد تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازتاب بروجرد کارگران شهرداری بروجرد چند سال است که حقوق خود را به موقع دریافت نمی کنند، کارگرانی که هر روز در بخشی از این شهر مشغول به کار هستند و در پایان ماه خبری از دستمزدهایشان نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
قصه کارگران شهرداری بروجرد اولین و دومین بار نیست که گفته می شود، مدتهاست کارگران به چندین ماه حقوق معوقه اعتراض دارند و تنها وعده های پی در پی را از مسئولین مربوطه دریافت می کنند.
,
 
,
صبح امروز سه شنبه حدود 200 نفر از کارگران شهرداری بروجرد در مقابل فرمانداری تجمع کردند، کارگران با در دست داشتن پلاکاردها  و بنرهایی خواستار رسیدگی به مشکلات شدند و از مسئولین درخواست داشتند تا به داد آنها برسند.
,
 
,
یکی از کارگران شهرداری بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: 8 ماه حقوق معوقه داریم، آنقدر از فامیل و دوستان پول قرض گرفته ام که شرمنده آنها هستیم، ولی واقعا همیشه شرمنده خانواده هستم و حتی توان خرید مایحتاج اولیه زندگی را ندارم.
,
 
,
وی که نخواست نامی از او برده شود افزود: خرج زندگی به کنار، ما حتی توان درمان بیماری را هم نداریم، فرزند چهار ساله ام چند روزه که مریض است ولی پول ندارم که بچه ام را به دکتر ببرم.
,
 
,
به گفته وی شورا و شهرداری باید اقدامی انجام دهند و ما را از این وضعیت خارج کنند، ما کارگران هم چیز زیادی که نمی خواهیم فقط حقوقی را می خواهیم که برای آن زحمت کشیده ایم.
,
 
,
این کارگر شهرداری اظهار داشت: مسئولین خودشان را جای ما بگذارند تا بدانند چند ماه زندگی بدون حقوق یعنی چه.
,
 
,
این در حالیست که طی یک سال گذشته و در زمانی که جاویدپور شهردار بروجرد بود حدودا هر ماه یک حقوق به کارگران پرداخت شد اما از زمان رفتن جاویدپور تا کنون حتی یک حقوق هم پرداخت نشده در حالی که عده ای وعده داده بودند که 2 حقوق همزمان پرداخت می شود.
,
 
,
حالا یکماه از این وعده ها می گذرد و حتی یک ماه حقوق هم پرداخت نشده و وعده پشت وعده داده می شود و در این میان کارگران زحمتکش و مظلوم شهرداری بیشترین فشار و سختی را می بییند.
,
 
,
برای تهیه این خبر با تعدادی از اعضای شورا و مسئولین تماس گرفته شد که متاسفانه حاضر به پاسخگویی نشدند.
,
 
,
اما کارگران شهرداری بروجرد فریاد رس می خواهند، فریاد رسی که به داد آنها برسد، آنها را درک کند و برای رفع مشکلات آنها گام بردارد.
,
 
,
می طلبد شورای شهر که نمایندگان مردم هستند برای این مشکل فکری کنند و با انتخاب درست و صحیح یک شهردار دلسوز و توانمند شرایط را برای خدمت به مردم و رفع مشکلات کارگران فراهم کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه