اخبار داغ

دادستان رودبار جنوب هشدار داد؛

دسترسی به سلاح و وجود حس انتقام جویی از عوامل بروز قتل هستند/قاتل دختر ۱۴ساله رودباری تحویل مقامات قضائی شد

دسترسی به سلاح و وجود حس انتقام جویی از عوامل بروز قتل هستند/قاتل دختر ۱۴ساله رودباری تحویل مقامات قضائی شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب گفت:صبح امروز و در راستای میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار و با رایزنی با سران طوایف و معتمدین محلی،متهم به قتل دختر ۱۴ساله رودباری تحویل دستگاه قضائی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ حامد عمرانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب در رابطه با اعلام این خبر اظهار داشت: قاتل که یک جوان ۱۸ساله می باشد ۱۳ آذرماه سال جاری توسط یک قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری اقدام به قتل یکی از نزدیکان خود  به نام خانم (الف.ح) نموده بود و بلافاصله از محل وقوع جرم متواری شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

دادستان رودبار جنوب در تشریح عوامل بروز این حادثه بیان داشت:قاتل اختلافات خانوادگی را علت و انگیزه اصلی خود در بروز این حادثه اعلام کرده است.

,

وی افزود: متهم در اثر اختلافات خانوادگی و عدم توانایی در کنترل خشم و احساسات اقدام به یک تصمیم عجولانه می گیرد که متاسفانه در دسترس بودن آسان  سلاح غیر مجاز منجر به وقوع یک حادثه هولناک می شود.

,

عمرانی به پایین بودن آستانه تحمل افراد و همچنین وجود حس انتقام جویی در افراد اشاره کرد و افزود:ضرورت دارد افراد برای حل و فصل اختلافات و دعاوی خود از طریق مراجع قضائی و قانونی اقدام نمایند و از انجام کارهای خودسرانه و انتقام جویی خودداری نمایند چرا که نتیجه ای جز پشیمانی و وخیم تر شدن اختلافات و مشکلات به ارمغان نمی آورد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه