اخبار داغ

معاون خدمات شهری شهرداری همدان مطرح کرد؛

تخریب باغ رستوران جاده حیدره با رأی دیوان عدالت اداری

تخریب باغ رستوران جاده حیدره با رأی دیوان عدالت اداری
معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: مالک این باغ رستوران به دیوان عدالت اداری نسبت به رأی صادره در کمیسیون ماده 100 اعتراض کرده بود که در نهایت رأی کمیسیون مجدداً تأیید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید علی‌ضمیر در گفت‌و‌گو با نافع با اشاره به اینکه تخریب سازه‌های غیرقانونی در محدوده شهری با مجوز کمیسیون ماده 100 انجام می‌شود، اظهار کرد: ابتدا پرونده‌هایی برای ساخت‌ و سازهای غیر قانونی در مناطق شهری تشکیل شده و سپس برای تصمیم‌گیری نهایی و صدور رأی به کمیسیون ماده 100 ارجاع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی با اشاره به اینکه پرونده ملک تخریب شده در جاده حیدره که مربوط به یک رستوران بود به سال‌های‌ قبل باز می‌گردد، افزود: رأی تخریب این ملک صادر شده بود و مالک به دیوان عدالت اداری شکایت کرده و در نهایت رأی دیوان مبنی بر تخریب ملک صادر شد.

,

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه صبح روز یکشنبه، تخریب این ملک غیرقانونی انجام شد، تصریح کرد: رویکرد مدیریت شهری برخورد با متخلفان است تا اقدامات در چارچوب قانون انجام شود.

,

وی با تأکید بر ادامه این روند کاری مقابل سازه‌های غیرقانونی خاطرنشان کرد: با متخلفان و سوءاستفاده‌‌کنندگان از خلأهای قانونی برخورد خواهد شد و اجرای قانون را با تمام توان دنبال می‌کنیم.

,

علی‌ضمیر گفت: مدیریت شهری اجازه هیچ‌گونه تخلفی را نخواهد داد و پرونده‌های دیگری نیز برای اجرا داریم که در آینده با همکاری دستگاه‌های مربوطه  اجریی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه