اخبار داغ

در راستای محرومیت‌زدایی؛

تعمیر و بازسازی ۵ واحد مسکونی در روستاهای اسدآباد انجام شد

تعمیر و بازسازی ۵ واحد مسکونی در روستاهای اسدآباد انجام شد
رئیس سازمان بسیج سازندگی اسدآباد گفت: امسال در راستای محرومیت‌زدایی تعداد پنج واحد مسکونی افراد محروم و کم بضاعت در روستاهای محمدآباد، هلور، چنارسفلی و محله پشت بیمارستان تعمیر و بازسازی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا علیرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار نافع با اشاره به فعالیت‌‌های جهادی بسیج سازندگی، اظهار کرد: امسال سه مدرسه هدف ، راهیان کوثر و دکترحسابی برای شروع سال تحصیلی جدید نقاشی و زیباسازی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی با اشاره به مرمت و تعمیر تعداد هشت مورد از پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج، افزود: همچنین در سال جاری به همت بسیجیان توانستیم دو پروژه ساخت غسالخانه را در روستاهای بوجین و کمشانه انجام دهیم.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی اسدآباد با بیان اینکه یکی از اهداف و رویکردهای بسیج سازندگی محرومیت‌زدایی است، گفت: تعداد پنج واحد مسکونی متعلق به افراد محروم و کم بضاعت در روستاهای محمدآباد، هلور، چنارسفلی و محله پشت بیمارستان تعمیر و بازسازی شدند.

,

وی اضافه کرد: به همت بسیجیان تعداد دو چشمه حمام و هفت چشمه سرویس بهداشتی  در روستاهای سیف‌آباد، طویلان، بوجین و محله پشت بیمارستان ساخته شده است.

,

علیرضایی زیباسازی و نقاشی دو مسجد، گلزارشهدا، غسالخانه، حسینیه، میدان روستای شمس‌آباد و موسی‌آباد، گاز کشی منزل یکی از افراد کم‌بضاعت در روستای بوجین، ساخت کانون فرهنگی در روستای چنارسفلی را از دیگر فعالیت‌های بسیج در طی سال جاری عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه