اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد؛

ارائه خدمات رایگان پزشکی به تویسرکانی‌ها

ارائه خدمات رایگان پزشکی به تویسرکانی‌ها
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه حضور جامعه پزشکان در تویسرکان از طرح‌های اعتلای بسیج است، گفت: در این طرح خدمات درمانی رایگان به مردم شهرستان ارائه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی سیاوشی در گفت‌وگو با نافع با بیان اینکه یک تیم 20 نفره از پزشکان برای ارائه خدمات به تویسرکان اعزام شدند، اظهار کرد: این خدمات به صورت رایگان به مدت سه روز به مردم شهرستان تویسرکان ارائه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با اشاره به اینکه تیم پزشکان اعزام شده دارای تخصص‌های متفاوت هستند، افزود: این پزشکان شامل چشم پزشک، دندانپزشک، اورولوژیست، پزشک زنان، قلب، روانشناس، اطفال و رادیولوژییست هستند.

,

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه این پزشکان در کانون بسیج به ارائه خدمات می‌پردازند، ادامه داد: هر روز به هزار نفر از مردم شهرستان و در مجموع به 3 هزار نفر خدمت‌رسانی می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه در این طرح، بیماران در راستای ادامه درمان خود به مراکز درمانی معرفی می‌شوند، تصریح کرد: شهرستان تویسرکان از کمبودهای پزشک‌های متخصص رنج می‌برد که باید این مشکل را برطرف کنیم.

,

سیاوشی خاطرنشان کرد: با تلاش و پیگیری‌هایی که با بسیج جامعه پزشکی انجام شد، این پزشکان متخصص از سراسر کشور برای ارائه خدمات و ویزیت بیماران به تویسرکان اعزام شده‌اند.

,

وی با بیان اینکه در حال حاضر امکان حضورطولانی‌مدت برای پزشکان وجود ندارد، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک زمینه حضور متخصصان دیگر در شهرستان تویسرکان فراهم شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به اینکه هدف از این طرح خدمت‌رسانی به مردم است، خاطرنشان کرد: از مسؤولان انتظار داریم که هماهنگی‌های لازم برای موفقیت اینگونه طرح‌ها را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه