اخبار داغ

در استان قزوین؛

مسابقه عکاسی «لحظه گذشت» در قزوین برگزار می‌شود

مسابقه عکاسی «لحظه گذشت» در قزوین برگزار می‌شود
مسئول روابط عمومی شوراهای حل اختلاف استان قزوین گفت: دومین مسابقه عکاسی«لحظه گذشت» در قزوین برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا شفیعی نژاد در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دومین جشنواره مسابقه عکاسی «لحظه گذشت» توسط امورفرهنگی و روابط عمومی شوراهای حل اختلاف استان قزوین برگزار می شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,  ,


وی افزود: دومین جشنواره مسابقه عکاسی «لحظه گذشت» در استان قزوین بمنظور ترویج فرهنگ عفو و گذشت در جامعه و دعوت کارکنان خصوصا اعضای شعب شوراهای حل اختلاف سطح کشور به امر سازش برگزار می شود. 

این مسئول از عموم کارکنان شوراهای حل اختلاف سراسر کشور دعوت کرد که ضمن شرکت در این مسابقه با دقت و حساسیت بیشتر به موضوعات مرتبط به صلح و سازش بیاندیشند و برای ترویج فرهنگ عفو و بخشش در جامعه تصویر لحظه گذشت را به نمایش بگذارند. 

وی، زمان برگزاری مسابقه را اول دی ماه لغایت پایان بهمن ماه سال جاری عنوان کرد. 

مسئول روابط عمومی شوراهای حل اختلاف استان قزوین با اشاره به نحوه‌ شرکت در مسابقه گفت: شرکت‌کنندگان می توانند اثار خود را با ذکر نام و نام خانوادگی حوزه قضایی شهر و استان، شماره همراه به پست الکترونیکی ravabetshoraqz@gmail.com ارسال کنند. 

وی یادآور شد: هر نفر می‌تواند به نام خود حداکثر تا ۳ قطعه عکس با کیفیت خوب از لحظه عفو و گذشت را به تصویر درآورده و به دبیرخانه این مسابقه ارسال کند. 

شفیعی نژاد اظهار کرد: به ۳اثر از آثار ارسالی برتر، جوایز و لوح تقدیر به رسم یادبود اهدا خواهد شد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه