اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

آغاز طرح زمستانی به مدت سه ماه از فردا

آغاز طرح زمستانی به مدت سه ماه از فردا
فرمانده انتظامی استان گفت: طرح زمستانی از فردا به مدت سه ماه با بکارگیری بیش از 100 نفر و 500 دستگاه خودرو در سطح جاده‌های استان اجرا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نافع، رزمایش طرح زمستانی پلیس راه و سازمان ‌ای امدادی امروز با حضور مسئولان استانی و سازمان‌های امدادی و خدمات‌رسان در میدان صبحگاه ستاد انتظامی استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

سردار بخشعلی کامرانی صالح در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عرصه نظم و امنیت به ویژه شهدای اخیر نیروی انتظامی در حادثه تروریستی چابهار گفت: امروز تلفات انسانی ناشی از تصادفات یکی از دغدغه‌های مهم کشور محسوب می‌شود.

,

وی افزود: کشور ما هم از این قائده مستثنی نیست و آمار بالای 27 هزار کشته درهشت سال گذشته، آمار نگران‌کننده‌ای بوده که با پیگیری مسئولان و همراهی مردم و رانندگان این آمار امروز به 17 هزار نفر کشته در سال کاهش پیدا کرده است.

,

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کاهش 10 هزار نفری کشته‌ها در طی چند سال اخیر بیان کرد: باید با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی و آموزش مهارت‌های شهروندی با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و همچنین اصلاح هندسی معابر و نقاط حادثه‌خیز در راستای کاهش تلفات انسانی تصادفات، گام های مؤثری برداریم.

,

وی استفاده از تجهیزات الکترونیکی در مدیریت راه‌ها و نظارت بر رفتار رانندگان را یکی از اقدامات مؤثر در این راستا برشمرد و گفت: خوشبختانه با همکاری و تعاملات انجام شده، اغلب راه‌های مواصلاتی استان تحت پوشش این تجهیزات قرار گرفته است.

,

کامرانی‌صالح نقش عامل انسانی در بروز تصادفات را نگران‌کننده خواند و ادامه داد: امید است با هم‌افزایی سازمان‌ها و شهروندان بتوانیم این آمارها را کاهش دهیم.

,

وی در ادامه از کاهش 14 درصدی تلفات انسانی در تصادفات هشت ماهه سال 96 در استان خبر داد و گفت: برخلاف افزایش 21 درصدی ترددها در این مدت، نسبت به سال گذشته بحمدالله آمار کشته‌های تصادفات فوتی در استان با 40 نفر کشته کمتر نسبت به مدت مشابه، 14درصد کاهش داشته است.

,

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: با یاری خداوند و تلاش‌های همکاران در مجموعه پلیس راه و راهور استان و دیگر سازمان‌های امدادی، راه و شهرسازی، هلال احمر و اورژانس، امداد خودرو و ... طرح زمستانی از فردا به مدت سه ماه با بکارگیری بیش از 100 نفر و 500 دستگاه خودرو در سطح جاده‌های استان اجرا خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه