اخبار داغ

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد؛

آغاز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران

آغاز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران
رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان تا 21 آذر ماه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سرهنگ علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان تا 21 آذر ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 24 آذرماه خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی گفت: به‌منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسائط نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.
 
رئیس پلیس راه استان مازندران، تصریح کرد: به‌همین منظور تردد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 21 آذرماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 24 آذرماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

قدمی با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسائط نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 23 آذرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسائط نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.
 
وی متذکر شد: در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 امروز و از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 22 و 23 آذرماه 97 از این محور ممنوع است.
 
رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه