اخبار داغ

مدیرکل بازرسی کل استان یزد:

پرونده «نصب بنر تبریک برای شهردار یزد» بی سرانجام نمی‌ماند

پرونده «نصب بنر تبریک برای شهردار یزد» بی سرانجام نمی‌ماند
مدیرکل بازرسی کل استان یزد گفت: هیچ چیز بدون رسیدگی و تعیین تکلیف رها نمی‌شود، اما هیچ اطلاع مصداقی در این رابطه به کسی از جمله رسانه‌ها -به جز خود شخص شاکی که مشخصاتش در سامانه اعلام شده است- داده نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  یزدرسا، چند هفته قبل مدیرکل بازرسی استان یزد با اشاره به موضوع نصب بنر تبریک برای شهردار یزد از سوی برخی مسئولین دستگاه‌های دولتی و عمومی استان، گفته بود: اداره کل بازرسی استان یزد به این موضوع ورود کرده و در حال بررسی موضوع هستیم. اگر از هزینه بیت‌المال برای چنین اقدامی استفاده‌شده باشد تصرف غیرقانونی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

, ,

وی تأکید کرده بود: قاعده این است که اگر از اموال دولتی برای کار غیرضروری و فقط تشریفاتی استفاده شود خلاف قانون است؛ اما باید این موضوع را بررسی کرد و در دستور کار ما نیز قرار دارد. اگر تخلفی در این زمینه رخ‌داده باشد بازگشت بودجه به بیت‌المال را به خاطیان تکلیف می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم حتی یک ریال از بیت‌المال سوءاستفاده شود. (بیشتر بخوانید)

, بیشتر بخوانید,

حجت‌الاسلام اکبر طالبی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در پاسخ به این سئوال که وضعیت پرونده نصب بنر تبریک برای شهردار به وسیله مسئولین دستگاه‌های دولتی به کجا رسید، گفت: وقتی ما به پرونده‌ای ورود کنیم قطعا آن را به سرانجام می‌رسانیم و پرونده‌ای را بلاتکلیف نمی‌گذاریم.

, یزدرسا,

وی افزود: هیچ چیز بدون رسیدگی و تعیین تکلیف رها نمی‌شود، اما هیچ اطلاع مصداقی در این رابطه به کسی از جمله رسانه‌ها -به جز خود شخص شاکی که مشخصاتش در سامانه اعلام شده است- داده نمی‌شود.

,

مدیرکل بازرسی استان یزد عنوان کرد: وقتی تخلفی به ما اعلام شود عملا وارد سامانه ما می‌شود و وقتی وارد سامانه سازمان شد ما مکلف هستیم تعیین تکلیف کنیم چون جاهای مختلف نظارت می شود.

,

طالبی ادامه داد: یعنی حتی به فرض اگر خود ما هم دغدغه نداشته باشیم، وقتی اطلاعیه یا شکواییه‌ای وارد سایت سازمان شد، سازمان مکلف است که آن را بررسی کند و نتیجه نهایی را مشخص کند و این نظارت می‌شود و ما باید در این باره توضیح بدهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه