اخبار داغ

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

آسیب شناسی و مطالبه‌گری وظیفه رسانه‌ها است/ مسائل فرهنگی اولویت کاری رسانه‌ها باشد

آسیب شناسی و مطالبه‌گری وظیفه رسانه‌ها است/ مسائل فرهنگی اولویت کاری رسانه‌ها باشد
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه رسانه‌ها باید آسیب شناس و مطالبه‌گر باشند، گفت: رسانه‌ها باید نسبت به عملکرد غیرقابل قبول ارگان های فرهنگی در استان واکنش نشان دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار حبیب شهسواری صبح امرور در نخستین دیدار فصلی با اصحاب رسانه با اشاره به حرکت رسانه‌ها در مسیر درست، اظهار داشت: امروز باید حرکت رسانه‌ها به گونه‌ای باشد که میان دستگاه‌های مختلف ایجاد حساسیت نکرده و ورود و ظهور رسانه ها به گونه ای باشد که نشان دهنده حضور اهل تفکر در مسائل مختلف استان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: اگر رسانه‌ها در یک منطقه قدرتمند باشند مسئولان نیز آنان را ناظر بر اعمال و عملکرد خود می‌دانند چراکه مسئولان باید بدانند رسانه ها ناظر بر عملکرد آنان بوده و آماده نقد و بررسی هستند‌.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، تاکید کرد: با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه را پاک کرد. رسانه باید پاک و بدون وابستگی باشد و نه تنها با ارگان‌های همفکر بلکه با تمامی ارگان‌ها رابطه‌ای تنگاتنگ داشته باشد.

,

وی، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی دشمنان خاص خود را دارد، عنوان کرد: دیگر نیاز به دشمن جدید در نظام نداریم. رسانه ها باید به عنوان موتور محرک جامعه علاوه بر مسائل اقتصادی در موضوعات فرهنگی نیز به خوبی عمل کنند.

,

سردار شهسواری، با تاکید بر اینکه وظیفه رسانه رصد عملکرد مسئولین و مطالبه‌گری است، بیان داشت: در بودجه مصوب فرهنگی ۲۷ ارگان فرهنگی از دولت بودجه دریافت می‌کنند که متاسفانه در استان ۹۹ درصد این نهادها اثری نداشته و تبلور آن‌ها را شاهد نبوده ایم.

,

وی، با انتقاد از شرایط رسانه های استان، عنوان کرد: رسانه‌ها نه تنها عدد ۱۵ بلکه عدد ۱۰ را هم نگرفته اند. یک رسانه نباید به سازمان، نظام یا ارگان تکیه کند بلکه تکیه گاه واقعی هر رسانه باید حمایت مردمی باشد.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، تصریح کرد: امروز فضای مجازی به قدری در لبه پرتگاه قرار دارد که دیگر مردم اعتماد کافی به فضای مجازی ندارند. همچنین وضعیت رسانه‌ها در استان نسبت به سایر استان های کشور همچون وضعیت اقتصادی در رتبه‌های آخر قرار دارد.

,

وی، عنوان کرد: هر رسانه ای که مشکلات مالی دارد باید بتواند این مسائل را حل کند. متایفانه استان ما همچون دیگر زمینه‌ها در بخش رسانه نیز مظلوم واقع شده است.

,

سردار شهسواری، ابراز داشت: رسانه باید آسیب شناس بوده و از افراط و تفریط های نابجا خودداری کند.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه مسائل قومیتی فرصتی خوب برای افزایش همبستگی است، بیان کرد: همیشه باید در راستای افزایش وحدت در استان بکوشیم چراکه دشمنان در صدد هستند تا با مسائل این چنین زخمی در بدنه وحدت استان ایجاد کنند.

,

وی، با بیان اینکه غیرت و تعصب آذربایجان بسیار مهم است، عنوان کرد: مشکل تراشی برای استان و منطقه مناسب و قابل قبول نبوده و باید در راستای حل مشکلات جامعه بکوشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه