اخبار داغ

دبیر علمی انجمن سواد رسانه ای ایران عنوان کرد؛

شناسایی کرمان با نام پر افتخار ژنرال سلیمانی/آرزوی ما بسیج ۸ میلیاردی است

شناسایی کرمان با نام پر افتخار ژنرال سلیمانی/آرزوی ما بسیج ۸ میلیاردی است
دبیر علمی انجمن سواد رسانه ای ایران گفت: کرمان را باید با افتخار عظیم و با ژنرال سلیمانی بشناسیم. سردار سلیمانی نه فخر ایران و نه فخر اسلام مسلمین بلکه فخر جهان است پرستوی صلح جهانی است سردار سلیمانی محبوب همه است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ سید بشیر حسینی روز گذشته در مجمع عمومی سالانه سازمان بسیج رسانه استان کرمان گفت: همانطور که آیت الله جوادی آملی فرمودند”قلب جوان مثل زمین خالی آماده برای هر کشتی است این فضای حقیقی را دریابید. وقتی فکر کنیم مجازی است یعنی حقیقی نیست”.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛, راه آرمان؛,

سید بشیر حسینی با  بیان واژه غلط مجازی در ادبیات رشته رسانه  گفت:این فضا از هر منظری نگاه کنیم به شدت واقعی است .

,

وی  اظهار کرد: متولدین ۱۳۸۰ به بعد شهروندان حقیقی دنیای دیجیتال هستند. این فضا برای آن‎ها زندگی اصلی محسوب می‎شود.

,

این کارشناس رسانه  اشاره کرد سیستم فیلترینگ نباید برای نسل نوجوان و جوان استفاده شود به جای آن باید توانمند سازی رسانه ای صورت گیرد.

,

وی با بیان جستجو کرمان در گوگل و نمایان شدن تصاویری از عکس زلزله، عکس اعدام  ادامه داد:دوران شهروند خبرنگار الان فعال است قبلا خبر نگاران خبر تولید می‌کردند الان همه مردم در خبر رسانی موثر هستند هر کس یک رسانه است.

,

این کارشناس رسانه  با اشاره به نهضت سواد آموزی در دهه ۶۰ اظهار کرد: در دهه پنجم انقلاب باید نهضت سواد رسانه ای راه اندازی کنیم.

,

حسینی  ادامه داد: جستجو کرمان به انگلیسی در تمامی تصاویر، تصاویر طبیعی و جاذبه های توریستی دیده می‌شود معنایش این است این موج منفی برای مخاطب داخلی طرح ریزی شده قراره خود کرمانی‌ها مایوس و بی انگیزه شوند یا نگاه داخلی نسبت به کرمان تغییر کند. تلخ ترین نگاه در فضای عمومی و اجتماعی این است از کرمان داستان اعتیاد تداعی می‌شود

,

دبیر علمی انجمن سواد رسانه ای ایران اظهار کرد: با تصویر سازی رسانه‌های معاند از اعدام در کرمان دو تکلیف را برای فعالان رسانه ملزم دانست تکلیف اول وظایف و تکالیف مربوط به خود فعالان و تکلیف دوم بسیج نگری عمومی است.

,

وی عنوان کرد: کرمان را باید با افتخار عظیم و با ژنرال سلیمانی بشناسیم. سردار سلیمانی نه فخر ایران و نه فخر اسلام مسلمین بلکه فخر جهان است پرستوی صلح جهانی است سردار سلیمانی محبوب همه است.

,

حسینی با بیان اینکه  ارتباط موثر باید اصل ۴s  را داشته باشد( Short,sweet, soon, simple) بیان کرد:اولین ویژگی ارتباط خوب این است که کوتاه باشد، دومین ویژگی این است که شیرین و جذاب، سومین ویژگی سریع و  چهارمین ویژگی این است ساده باشد

,

دبیر علمی انجمن سواد رسانه ای ایران در پایان خاطر نشان کرد: آرزوی ما بسیج ۸ میلیاری است و همه مردم بسیج شوند تا این اتفاق زیبا رقم بخورد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه