اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد؛

اعطای تسهیلات به مددجویان آذربایجان‌غربی

اعطای تسهیلات به مددجویان آذربایجان‌غربی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی از اعطای بیش از ۴۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا عزیز سهندی در گفت گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در ۸ ماهه نخست سالجاری برای ۲ هزار و ۷۱ مددجو تسهیلات اشتغالزایی ارائه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، ادامه داد: در راستای اشتغالزایی برای این تعداد، ۴۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارائه شده و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری، ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر در این حوزه جذب شود.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: میزان ارائه تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان آذربایجان غربی نسبت به زمان مشابه سال گذشته بیش از ۶ درصد رشد داشته است.

,

وی، تصریح کرد: هرچند به نظر می رسد که مشکلات معیشتی باعث کاهش میل افراد به اشتغال و اجرای طرح شود، اما با بروز مشکلات موجود در کشور میزان درخواست تسهیلات اشتغالزایی افزایش یافته است.

,

سهندی، با تاکید بر محقق شدن اهداف و پیش بینی های کمیته امداد آذربایجان غربی در حوزه اشتغالزایی، اظهار داشت: تمام اهداف و پیش بینی های کمیته امداد استان در حوزه اشتغالزایی محقق شده و این نهاد در راستای برآورده کردن برنامه های خود تا پایان سال، اهتمام ویژه ای دارد.

,

وی، عنوان کرد: هر فردی که توسط حوزه مددکاری کمیته امداد به دلیل مشکلات فردی و پایین بودن استطاعت مالی مستحق شناخته شود، می‌تواند از تسهیلات اشتغال این نهاد استفاده کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه