اخبار داغ

طی مراسمی؛

سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل منصوب شد+تصاویر

سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل منصوب شد+تصاویر
طی آئینی که در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد ، سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل معرفی گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل ظهر دیروز با حضور  سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری،حجت الاسلام بهرامی امام جمعه شهر اردل ،مسئولین شهرستانی و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم در محل سالن اجتماعات  شبکه بهداشت و درمان اردل  برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, جهانبین نیوز, .,

 حجت السلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در این مراسم  گفت : خداوند علم و دانش را در کنار ما قرارداده و باید تلاش کنیم با دستیابی به آن هم خودمان رشد کنیم و هم دیگران از آن بهره مند گردند.

حجت الاسلام بهرامی افزود : اخلاص در عمل بسیار ارزشمند است و علم درست آن است که عمل ، نتیجه و تاثیر ارزشمند آن را در جامعه به وضوح ببینیم.

, .,
,
, .,

سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری در ادامه نیز  اظهار داشت: مدیریت قدیمی هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ کاری نمونه بود .

جزایری افزود:اقدامات ارزنده بخش بهداشت و درمان در شهرستان  اردل ملموس ترین خدمات صورت گرفته در این شهرستان است و امیدواریم با توجه به عزم مصصم وزارت بهداشت در ادامه برنامه ها و خدمات طرح تحول سلامت، همچنان با همت همگانی و عزم مسئولین این شهرستان شاهد ارتقاء و توسعه روز افزون حوزه سلامت شهرستان  اردل باشیم.

همچنین علیرضا رئیسی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان  اردل در پایان با بیان خلاصه‌ای از سوابق گذشته خود اظهار داشت: ما به عناوین و مسئولیت‌ها به‌عنوان یک منصب نگاه نمی‌کنیم، بلکه این عناوین بار امانتی است که بر دوش ما گذاشته شده و باید آن را افرادی که پس از ما عهده‌دار این منصب خواهند شد، بسپاریم.

سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان  اردل ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند مهندس امیدی افزود: بنده به عنوان فرزند کوچکی از این شهرستان همه تلاش خود را به کار خواهم بست که در راه اعتلای نام شبکه گام بردارم.

در این مراسم از زحمات 4 ساله مهندس  اسماعیل امیدی مدیر پیشین  شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل تقدیر شد و مهندس علیرضا رئیسی به عنوان سرپرست جدید این شبکه معرفی شد.

انتهای پیام/

 

,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه