اخبار داغ

در سایه بی مهری مدیریت شهری؛

مصوبه ای که با مرگ دهقان فداکار پشت گوش انداخته شد

مصوبه ای که با مرگ دهقان فداکار پشت گوش انداخته شد
با گذشت یک سال از فوت ازبرعلی حاجوی، متاسفانه شبکه های اجتماعی خبر از نامگذاری بوستان حاشیه بلوار ظفر کرج به بوستان "ظفر" می دهند، پارکی که قرار بود به نام دهقان فداکار باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، 11 آذر ماه سال 96 بود که ازبرعلی حاجوی مشهور به ریزعلی خواجوی و دهقان فداکار پس از تحمل مشکلات جسمی ناشی از بیماری شدید ریوی و کهولت سن در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز دار فانی را وداع گفت.
 
نوستالوژی سال های دور دانش آموزان در کتاب های درسی مدتی در حصارک کرج زندگی می کرد و هر ساله مدارس البرز وی را به جمع خود دعوت کرده و پای خاطراتش از شبی که جان مسافران قطار را نجات داد می نشستند. 
 
 14 آذر سال 96 شهردار وقت کرج به واسطه زنده نگاه داشتن نام ازبرعلی حاجوی که همه وی را به نام ریزعلی خواجوی می شناسند از نامگذاری یک بوستان به نام این شهروند پر آوازه کرجی خبر داد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
 
,
بوستان دهقان فداکار در کرج به
, بوستان دهقان فداکار در کرج به ,
 
,
اصغر نصیری با اشاره به اینکه پارک حاشیه ای بلوار ظفر در منطقه 6 را با نام دهقان فداکار نامگذاری خواهد شد اعلام کرده بود: این پارک با دومیلیارد ریال اعتبار و در مساحتی به متراژ هفت هزار و 648 متر مربع با پیشرفت 90 درصدی در حال ساخت است و در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می‌ رسد.
,
 
,
سه هزار و 440 متر مربع فضای سبز و 485 مترمربع زمین بازی در این پارک پیش بینی شده و نصب هفت عدد آلاچیق، 40 نیمکت و 20 سطل زباله، در دستور کار تجهیز این پارک محله‌ای قرار دارد و ظرفیت توسعه این بوستان ۲۰۰ هکتار است.
,
 
,
بوستان دهقان فداکار در کرج به
, بوستان دهقان فداکار در کرج به ,
 
,
و اما با گذشت یک سال از این موضوع متاسفانه شبکه های اجتماعی البرز خبر از نامگذاری پارک حاشیه بلوار ظفر به بوستان ظفر می دهند، اتفاقی که نشان می دهد فداکاری های شخصی مانند ازبرعلی حاجوی توسط مدیریت شهری آنچنان نادیده گرفته می شود که گویی دهقان فداکار شهر حتی سهمی از نام یک پارک در کرج هم ندارد!
,
 
,
بدون شک نامگذاری بوستان ها به نام افرادی که برای جان انسان ها ایثار کرده اند می تواند نسل جدید را به تفکر درباره فرهنگ غنی کمک به هم نوع وادارد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه