اخبار داغ

در آستانه شب یلدا صورت می گیرد؛

اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز عرضه فرآوری خام دامی

اجرای طرح تشدید نظارت بر مراکز عرضه فرآوری خام دامی
رییس شبکه دامپزشکی شهرستان قروه از اجرای طرح " تشدید نظارت بر مراکز عرضه فرآورده خام دامی" در آستانه شب یلدا در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا مرجانیان صبح امروز در گفتگو  با خبرنگار کردتودی گفت: در راستای تامین سلامت مردم و با توجه به افزایش تولید و عرضه فرآورده های خام دامی در روزهای منتهی به روزهای پایانی آذرماه، شبکه دامپزشکی شهر قروه نسبت به اجرای طرح تشدید نظارت بر اماکن تولید ، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی و طیور اقدام می نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی افزود: در این راستا تعداد 30 اکیپ عملیاتی از 20 تا 30 آذرماه در دو شیفت صبح و عصر در خارج از ساعات اداری و روزهای تعطیل نسبت به بازدید از واحدهای مورد نظر اقدام می نمایند.

,

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان قروه در ادامه به امحاء 550 کیلو فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف طی هفته گذشته اشاره نمود و گفت: نظارت و بازرسی از تمامی مراکز عرضه فرآورده های خام دامی از سوی کارشناسان شبکه دامپزشکی قروه به صورت مستمر ادامه دارد و این روند در فصل زمستان نیز ادامه خواهد داشت.

,

مرجانیان با بیان اینکه مردم باید در خرید خود هوشیار باشند افزود: از تمامی مردم شهرستان قروه می خواهیم که خریدهای خود را بخصوص در ارتباط با فرآورده های خام دامی از مراکز مجاز تهیه نمایند و به هیچ وجه از دستفروشان خرید نکنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه