اخبار داغ

تساوی در بازی پایانی؛

ذوب آهن بدون برد به تعطیلات نیم فصل رفت/ حاشیه هایی که با پا درمیانی آذری پایان یافت

ذوب آهن بدون برد به تعطیلات نیم فصل رفت/ حاشیه هایی که با پا درمیانی آذری پایان یافت
در حالی که بسیاری از کارشناسان معتقدند مشکلات بدن سازی این تیم اصفهانی یکی از دلایل نتایج ضعیف ذوب آهن در نیم فصل است علیرضا منصوریان فرصت ایده‌الی در تعطیلات برای ترمیم تیم خود دارد تیمی که نماینده کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا نیز هست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولاد شهر پیگیری شد که سبز پوشان اصفهانی میزبان نفت مسجد سلیمان بودند؛ دیداری که هر دو تیم به سه امتیاز آن چشم داشتند و بازی امتیاز لازم‌ها به حساب می‌رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

تلاش تیم ها راه به جایی نبرد و هر چه کردند توپ بر تور دروازه‌ها بوسه نزد و بازی با نتیجه صفر به صفر به پایان رسید؛ هر چند این تک امتیازی که تیم‌ها از این بازی دشت کردند برای هیچکدام از تیم‌ها کار ساز نبود

,

لحظات مهم بازی

, لحظات مهم بازی,

دقیقه 4: سید‌محمدرضا حسینی با گلر نفت تک به تک شد که داور آفساید این بازیکن را اعلام کرد.

,

دقیقه 9: ضربه کم‌قدرت محسن مسلمان با اختلاف زیاد از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.

,

دقیقه16: ارسال حسینی بازیکن‌ ذوب‌آهن در دستان گلر نفت آرام گرفت.دقیقه 12: ضربه آزاد زبیر نیک‌نفس از پشت محوطه جریمه نواخته شد که گلر نفت توپ را دفع کرد.

,

دقیقه 40: ضربه پرقدرت حکیم نصاری از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.

,

دقیقه 51: ضربه سر محمدرضا حسینی در محوطه جریمه را گلر نفت مسجد سلیمان از روی خط دروازه بیرون کشید.

,

دقیقه 65: ضربه سر ادی گابریل به تیرک افقی دروازه نفت برخورد کرد و به بیرون رفت

,

دقیقه 90: ضربه خطرناک محمدرضا حسینی به کنار دروازه نفت مسجد سلیمان برخورد کرد.

,

حاشیه‌های بازی

, حاشیه‌های بازی,

دقایق پایانی نیمه اول درگیری بین بازیکنان دو تیم زد و خوردی ایجاد شد که با دخالت داور و کمک‌داور اول به پایان رسید.

,

مجتبی بیژن از نفت مسجد سلیمان (دقیقه 72؛ کارت زرد دوم) کارت قرمز گرفت و اخراج شد؛ این تصمیم داور با اعتراض شدید نفتی ها همراه بود و مجتبی بیژن که از تصمیم داور شوکه بود، در اقدامی عجیب برای لحظاتی وسط زمین مسابقه دراز کشید و حاضر به ترک زمین نبود.

,

بعد از اعتراض بازیکنان و سرمربی ذوب آهن در نهایت بیژن از تصمیم داور اطاعت کرد و بیرون رفت تا نفتی ها ۱۰ نفره شوند. البته بیژن بعد از خروج از زمین از رفتن به رختکن خودداری کرد و از کنار زمین تماشاگر مسابقه بود!

,

مسابقه دو تیم در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد.

,

در پایان بازی به دلیل نبود نیروهای انتظامی هفت هشت نفر از هوادارن معترض به داوری ذوب به منطقه مصاحبه با خبرنگاران آمدند که حضور این تعداد از هواداران باعث شد تا برخی از آن‌ها با خبرنگاران هم دچار درگیری لفظی شوند اما در نهایت با پا در میانی سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان قضیه پایان یافت.

,

منصوریان از داوری ناراضی بود

, منصوریان از داوری ناراضی بود,

علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب‌آهن در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در حالی که از داوری گله داشت و معتقد بود چندین سوت به اشتباه زده شده و وقت اضافه هم درست محاسبه نشده است، گفت: مرتضی تبریزی خودش می‌خواست از ذوب برود.

,

نیم فصل برای سبز پوشان اصفهانی به پایان رسید و بعد از سه بازی با مربی گری علیرضا منصوریان نیز اردوی ذوب رنگ برد ندید؛ در حالی که بسیاری از کارشناسان معتقدند مشکلات بدن سازی این تیم اصفهانی یکی از دلایل نتایج ضعیف این تیم در نیم فصل است علیرضا منصوریان فرصت ایده‌الی در تعطیلات برای ترمیم تیم خود دارد تیمی که نماینده کشورمان در جام باشگاه‌های اسیا نیز هست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه