اخبار داغ

پاسخ شهردار اسبق تبریز به گزارش عمرانی شهین‌باهر؛

8 سال شهردار بودم و مشکلات را درک می‌کنم/ توجیه ضعفتان با تکرار دولت و شهرداری گذشته، سخیف است

8 سال شهردار بودم و مشکلات را درک می‌کنم/ توجیه ضعفتان با تکرار دولت و شهرداری گذشته، سخیف است
علیرضا نوین، شهردار اسبق تبریز در واکنش به گزارش عمرانی ایرج شهین‌باهر و انتقاد از نواقص پل کابلی، متنی را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج،  علیرضا نوین شهردار اسبق تبریز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود به صحبت‌های ایرج شهین‌باهر در جلسه شورای شهر تبریز در خصوص گزارش عملکرد عمرانی واکنش نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

شهردار اسبق تبریز با انتقاد از شهردار فعلی نوشت: "خیلی کار بد و سخیفی در بین اکثر مسولان وجود دارد که برای توجیه ضعف کارهای خود، هی تکرار کنیم دولت، مجلس، شهردار گذشته!

,

چند روز پیش گزارش عمرانی شهردار محترم تبریز را به شورای شهر دیدم که به‌جای گزارش کار یک‌سال گذشته خودش، روی پروژه پل اتحاد ملی ( کابلی ) زوم و بزرگ‌نمایی کرده بود به فکرم رسید که در مقام انصاف، همینجا از مهندس قهرمان زارع شهردار وقت منطقه ٢ که با پیگیری و طراحی و نظارت دکتر کمک پناه افتخار علمی کشورمان که کار را در زمان دکتر حاجی پور شهردار پیشین تبریز شروع و ادامه هم در دوران ما با پیگیری مالی و مدیریتی اقای محدث بلاخره افتتاح شد از همه انها تشکر کنم.

,

انتظار این است شهردار عزیزمان بدون حاشیه سازی مثل همه دوران بدون گله‌مندی و بدون توجیه واقعیت‌های عملکردی خود، اگر نواقصاتی هم در پروژه‌ها مشاهده شد نسبت به تکمیل آن‌ها اقدام کند، آنچه جای ابهام در این فرمایشات است مربوط به دوره چهارم شوراست که خود اقای شهین باهر رییس کمسیون عمران و تنها فرد عمرانی شورای چهارم بودند چرا این حرف‌ها را از شهردار قبل خودشان که از ٩٢ تا ٩٦ بر مسند مدیریت شهر بودند پیگیری نکردند، ای کاش در ٥ سال گذشته مشکل تملک و مالی که برای یکی از رمپ‌های پل کابلی را مطرح می‌کنند با درآمدهای چند صد میلیاردی ٦ سال گذشته، این مشکل را حل می‌کردند. 

,

فراموش نکنیم این ایام می‌گذرد و در عالم انصاف و قضاوت با دیدگاه مردمی خواهد بود نه تلاش‌های ناشایست برخی کاناله‌ا و افراد کوچه بازاری که نام تبریز عزیزمان را تخریب می‌کنند. آرزوی توفیق دارم چون ٨ سال شهردار بودم و مشکلات را درک می‌کنم ولی وقتی مسئولیت را پذیرفتیم باید بدون حاشیه در رفع مشکلات شهر بکوشیم ان شاله.

,

, ,

 انتشار این پست با تحسین برخی از دنبال کنندگان نوین در صفحه اینستاگرامی‌اش مواجه شد و عده‌ای دیگر نیز از عملکرد شهردار اسبق تبریز انتقاد کردند و علیرضا نوین نیز یادآوری برخی نواقص در گذشته از عملکردش به هنگام حضور در شهرداری دفاع کرد.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه