اخبار داغ

در افتتاحیه دهمین نمایشگاه گردشگری پارس مطرح شد؛

اشتغالزایی در حوزه گردشگری توسط فناوری اطلاعات/رشد ۸ درصدی بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی استان فارس

اشتغالزایی در حوزه گردشگری توسط فناوری اطلاعات/رشد ۸ درصدی بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی استان فارس
رئیس اپراتور شبکه علمی کشور با تاکید بر استفاده از فرصت پیش آمده در اثر تحریم گفت: فناوری اطلاعات سپری محکم در برابر تحریم هاست که می تواند قسمتی از بار صنعت خسته نفت را به دوش بکشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، عصر چهارشنبه 21 آذرماه دهمین نمایشگاه گردشگری پارس با حضور جمعی از مدیران استان فارس و اعضا کمیسیون فرهنگی مجلس در شیراز افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه,
 
,
 مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس در مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه گردشگری پارس گفت: نمایشگاه پارس بزرگترین نمایشگاه گردشگری در کشور، توانسته ظرفیت ها و توانمندی های این صنعت را به علاقمندان به سفر معرفی نماید.
,
 
,
مصیب امیری بیان داشت: در مدت برپایی نمایشگاه چهار نشست علمی و تخصصی، سه تور گردشگری و نشست های سالیانه روسای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کشور، روسای جامعه هتلداران کشور و روسای انجمن صنفی راهنمایان برگزار می شود.
,
 
,
مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس با اشاره به ثبت جهانی محور ساسانی و منبت آباده خاطرنشان کرد: بنا به اهمیت حوزه سلامت و ثبت جهانی منبت آباده و محور ساسانی، دو سالن نمایشگاه را به حوزه گردشگری سلامت و صنایع دستی اختصاص داده ایم.
 
,
,
اشتغالزایی در حوزه گردشگری توسط فناوری اطلاعات بیش از گذشته قابل دستیابی است
, اشتغالزایی در حوزه گردشگری توسط فناوری اطلاعات بیش از گذشته قابل دستیابی است,
 
,
خانم «آقایی» رئیس اپراتور شبکه علمی کشور نیز با تاکید بر استفاده از فرصت پیش آمده در اثر تحریم گفت: فناوری اطلاعات سپری محکم در برابر تحریم هاست که می تواند قسمتی از بار صنعت خسته نفت را به دوش بکشد.
,
 
,
وی در ادامه اظهار کرد: چرخه تجارت الکترونیک را می بایست به عرصه ظهور برسانیم و بعد از آن اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.
,
 
,
آقایی با تاکید بر بحث گردشگری و توریسم اذعان داشت: اشتغالزایی در حوزه گردشگری توسط فناوری اطلاعات و ارتباطات با کمک دولت و مجلس بیش از پیش قابل دستیابی می باشد و کمک همگان را می طلبد.
,
 
,
وی متذکر شد: کد (فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات) برای ایران در کنار نفت، شعاری است که می تواند ملت را به نقطه آرمانی برساند.
 
,
,
فرهنگ ایرانی بیش از اینکه تاثیرپذیر باشد، در عرصه جهانی اثرگذار است
, فرهنگ ایرانی بیش از اینکه تاثیرپذیر باشد، در عرصه جهانی اثرگذار است,
 
,
سرپرست استانداری فارس شامگاه چهارشنبه در افتتاح نمایشگاه گردشگری پارس با تاکید بر توانایی بازتولید در فرهنگ ایرانی خاطر نشان کرد: فرهنگ ایرانی بیش از اینکه تاثیرپذیر باشد، در عرصه جهانی اثرگذار است.
,
 
,
وی در ادامه گفت: جذابیت های میراث فرهنگی و ادبی ایران از طراز بالا و برجسته ای در حوزه تمدنی شرق برخوردار است و با بهره گیری از قابلیت های آن می تواند برای جهانیان جذاب باشد.
,
 
,
یداله رحمانی با تاکید بر اینکه گردشگری باید پیام آور صلح باشد، اظهار کرد: صلح و دوستی از مهم ترین دستاوردهای گردشگری می باشد که فعالان این صنعت برای معرفی ایران باید مدنظر قرار دهند.
,
 
,
وی در ادامه صحبت هایش بیان کرد: سرزمین پارس گهواره تمدن ایران، حرم مطهر شاهچراغ(ع) و امام زادگان واجب التعظیم نگین ارزشمند استان و شیراز جنت طراز و شهرهای تاریخی استان فارس آیه و جلوه ای از گردشگری دیار پارس می باشند.
,
 
,
این مقام مسئول با ارائه آماری از افزایش میزان بازدیدهای گردشگران از اماکن استان خبر داد و عنوان کرد: رشد 8 درصدی بازدید از اماکن تاریخی و مذهبی استان، رشد 66 درصدی بهره برداری از زیرساخت های گردشگری از جمله هتل ها، اقامت های بوم گردی و مهمانپذیرها، ثبت محور ساسانی، ثبت جهانی منبت آباده، واگذاری مهم ترین پروژه های گردشگری استان به بخش خصوصی و 1600 طرح با اشتغالزایی برای بیش از 4 هزار نفر بخشی از دستاوردهای حوزه گردشگری استان فارس می باشد.
,
 
,

وی در پایان صحبت هایش گفت: ایجاد نمایشگاه های بزرگ و بین المللی فرصتی برای نمایش توانمندی هاست و امیدواریم شاهد استمرار و ارتقا آن در جذب و جلب توجه گردشگران در سال های آتی باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه